کد خبر: ۳۸۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان تاکید کرد:

ضرورت همکاری هیئت امنای مساجد و هیئات مذهبی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر ضرورت همکاری هیئت امنای مساجد و هیئات مذهبی گفت: هیات امنای مساجد زمینه فعالیت برخی از هیئات مذهبی که فضایی در اختیار ندارند را در مساجد آماده کنند
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان حجت الاسلام دکتر عباس عبدللهی مدیر کل این سازمان در جلسه قرارگاه پیامبر اعظم (ص) شهرستان شاهرود گفت: نخستین دوره آموزشی ویژه خادمان و مساجد حسینیه ها و مسئولان هیئات مذهبی با محوریت این قرارگاه برگزار می شود.

وی عدم هماهنگی بین هیئت امنای مساجد و هیئات مذهبی را یکی از مشکلات بزرگ پیش روی هیئات دانست و اظهار کرد: هیات امنای مساجد زمینه فعالیت برخی از هیئات مذهبی که فضایی ندارند را در مساجد آماده کنند و هیئت های مذهبی نیز باید برای انجام فعالیت در مساجد توجیه شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: رفع مشکل بیمه تامین اجتماعی خادمان مساجد نیز ضروری است زیرا آنها به تنهایی توان پرداخت حق بیمه خود را ندارند و باید در این خصوص تمهیداتی اندیشیده شود.

عبدللهی در ادامه صحبت های خود با اشاره به برگزاری جشنواره اسوه با همکاری سازمان تبلیغات و بسیج بیان کرد: این جشنواره همزمان با هفته بسیج و با محوریت مسجد در سراسر استان برگزار می شود.

وی یادآور شد: ائمه جماعات برتر، پایگاه های مقاومت بسیج برتر و فرماندهان آن، خادمان و هیئت امنای نمونه و کانون های فرهنگی هنری مساجد برتر سراسر استان در این جشنواره معرفی و تجلیل خواهند شد.

جلسه قرارگاه پیامبر اعظم (ص) در شهرستان شاهرود با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، امام جمعه شاهرود، جانشین ناحیه مقاومت و مسئول نمایندگی ولیّ فقیه ناحیه مقاومت بسیج، رئیس اداراه اوقاف و امور خیریه و دبیرخانه امور مساجد شهرستان شاهرود در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزار شد

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار