کد خبر: ۳۸۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بازوی اجتماعی سازمان تبلیغات است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بازوی اجتماعی سازمان تبلیغات و نسبت این سازمان به جبهه نسبت تساوی منطقی در حوزه انسانی است
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان حجت الاسلام دکتر عباس عبداللهی مدیر کل این سازمان در دیدار با اعضای شورای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود یکی از وظایف اصلی این مجموعه را جبهه سازی گروه های مردمی عنوان کرد و گفت: گروه ها و مجموعه های مردمی باید رصد و شناسایی، زمینه فعالیت و ظرفیت هر کدام مشخص شود تا بتوان بین این گروه ها هم افزایی و به آنها کمک کرد  تا به فعالیت هایشان ضریب داده و در سطح شهرستان و استان فعالیت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید شاهد جهش در راستای ماموریت های جبهه فرهنگی باشیم اظهار کرد: فعالیت و ماموریت جبهه فرهنگی انقلاب در شهرستان شاهرود به دلیل انجام کارهای عملیاتی مختلط مبهم است در صورتی که با نگاه کلی به مجموعه خدمات انجام گرفته باید تفاوت این مجموعه و خدمات انجام گرفته آن با سایر سازمان ها و نهادها مشخص شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان برنامه ریزی را مقوله ای بسیار مهم عنوان کرد و افزود:  متاسفانه در کشور چندان به این مقوله ی مهم اهمیت داده نمی شود در صورتی که باید برای حل همه مسائل و مشکلات ابتدا باید به یک ذهنیت واحد رسیده و بعد برنامه ریزی و تقسیم کار شود تا هم افزایی و از موازی کاری جلوگیری شده و ظرفیت های هر مجموعه و نهاد در جای خود به کار بسته شود.

عبدللهی با بیان اینکه سازمان تبلیغات به دنبال تصدی گری نیست بیان کرد: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بازوی اجتماعی سازمان تبلیغات و نسبت این سازمان به جبهه نسبت تساوی منطقی در حوزه انسانی است.

وی تاکید کرد:‌ تمام ظرفیت های سازمان برای فعالیت در اختیار جبهه فرهنگی است منتها باید نسبت ماموریتی و عملیاتی این دو مجموعه با یکدیگر و حیطه فعالیت آنها به طور کامل و شفاف بیان شود تا مشخص شود چگونه و به چه صورتی می توانند به یکدیگر کمک کنند.  

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در بخشی دیگر از صحبت های خود به بیانات مقام معظم رهبری در نخستین دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت سیزدهم اشاره و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار به تاکید داشتند "جنگ ما با نظام سلطه جنگ فرهنگی است" و از سوی دیگر بر لزوم بازسازی انقلابی ساختارهای فرهنگی کشور تاکید کردند و وظیفه سنگینی در این دوران بر عهده ما که در جبهه انقلاب سربازی می کنیم نهاده شده است.

وی تاکید داشت: جبهه فرهنگی انقلاب نیز با اصل انقلاب و حرکت آن سر و کار دارد و اصلی ترین وظیفه این مجموعه آن است که نگذارد منویات مقام معظم رهبری دچار غربت نظری و عملی شود

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار