کد خبر: ۳۹۲۶
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن خبرداد؛

آغاز به کار «کارگروه اجتماعی خانواده» در بردسکن

حجت‌الاسلام هادی شکاری از آغاز به کار کارگروه «اجتماعی خانواده» با رويكرد كاهش آسيب‌هاي اجتماعي به‌ويژه طلاق در این شهرستان خبر داد .
۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

به گزارش روابط نهضت، حجت‌الاسلام هادی شکاری- رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن در كگفتگو با خبرنگار نهضت اظهار داشت:  کار کارگروه اجتماعی خانواده با مشاركت سازمان تبلیغات اسلامی، دادگستری ، بهزیستی و آموزش و پرورش ، امام جمعه، شبکه بهداشت و درمان پیگیری بردسكن آغاز به كار كرد.
وی افزود : این کارگروه‌ها متشکل از یک روحانی و مشاوران فعال در حوزه‌های مختلف است که « فرزندپروری، مسائل و مشاوره‌های پیش از ازدواج، مسائل بعد از ازدواج، حوزه خانواده و بررسی حوزه‌های آسیب‌های بعد از طلاق» چهار محور اصلی  اين کارگروه‌های تخصصی به‌شمارمي‌روند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن تصریح کرد: این کارگروه‌ها محتواهای هدفمندی را آماده‌سازی می‌کنند و آن‌ها را در اختیار افراد فعال و روحانیون و مشاورانی که در سطح شهرستان فعالیت دارند قرار مي‌دهند.

حجت‌الاسلام شکاری با بیان این که گستره طرح مذکور نقاط آسیب پذیر شهرستان هستند ، يادآورشد: امیدواریم بر این اساس با حرکتی متمرکز و با پشتوانه محکم بتوانیم نسبت به کم کردن یا متوقف کردن رشد فزاینده آمار طلاق گام برداشته و حرکت مثبتی در شهرستان انجام دهیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار