کد خبر: ۳۹۳
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تاکید کرد:

لزوم تقویت پیوند بین سازمان تبلیغات و مداحان/ تامین اعتبار بنیاد دعبل برای حمایت از مداحان

۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان بر لزوم تقویت پیوند بین سازمان تبلیغات و مداحان تاکید کرد و گفت: ذاکران و مداحان باید پیوند مناسبی با سازمان تبلیغات اسلامی داشته باشند تا با همکاری آنها باری از دوش انقلاب برداشته شود. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان حجت الاسلام علیرضا قنبری معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در جلسه بنیاد دعبل با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این بنیاد گفت: هدف اصلی بنیاد دعبل حمایت مادی و معنوی از مداحان و ذاکران اهل‌البیت (ع)است.
وی یکی از مشکلات پیش روی این بنیاد را بیمه و مستمری مداحان عنوان کرد و افزود: با توجه به کمبود اعتبارات این سازمان در تلاش است تا اعتبار کافی برای حمایت از مداحان، به بنیاد دعبل اختصاص داده شود. 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان کرد: ذاکران و مداحان از بازوهای انقلاب هستند و باید پیوند مناسبی با سازمان تبلیغات اسلامی داشته باشند تا با همکاری آنها باری از دوش انقلاب برداشته شود. 
ذاکری نژاد رئیس بنیاد دعبل در استان سمنان نیز در خصوص مداحان و ذاکران بیمه شده توسط این بیناد در استان سمنان گفت: حدود 250 نفر دیگر نیز متقاضی بیمه و خدمات بنیاد دعبل هستند اما اولویت این بنیاد برای بیمه افراد بیشتر از 50 سال سن است زیرا اشخاص 57 ساله به بالا نمی توانند تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار بگیرند. 
وی یکی از کارهای پیش روی بنیاد را برگزاری مراسمی برای تجلیل از زحمات چندین ساله پیرغلامان عنوان کرد و افزود: گذشتگان نباید فراموش شوند و با برگزاری چنین مراسماتی تنها گوشه ای از زحمات چندین و چند ساله پیرغلامان جبران خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار