کد خبر: ۳۹۹۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به مدارس صدرای استان:

برای نوسازی ، نیازمند حمایت آموزش و پرورش هستیم

حجت الاسلام انصاری راد با بیان اینکه ساختمان دبیرستان های صدرای استان هرمزگان فرسوده است، خواستار حمایت اداره کل آموزش و آموزش و پرورش برای نوسازی این مدارس شد.
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد - مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان - در جلسه هم اندیشی مدیران صدرای ولایت با مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان ، دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا را محیطی مناسب برای پرورش روحیه معنویت، ارتقاء و رشد علمی دانش آموزان برای آینده ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: این دبیرستان‌ها با هدف تربیت نیروهای تأثیرگذار و متخصص در امور فرهنگی، دینی و علمی تاسیس شده است.

وی در ادامه افزود: رابطه بین آموزش و پرورش با رشد و گسترش فرهنگ و تکامل جوامع تا بدان حد است که می‌ توان گفت که پایه‌های فرهنگ، بالندگی و پویایی و پیشرفت جامعه در آموزش و پرورش نهادینه می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن تشریح وضعیت زیرساختی دبیرستان های علوم و معارف اسلامی استان هرمزگان تصریح کرد: ساختمان دبیرستان های صدرای دخترانه شهرستان های بندرعباس، میناب و همچنین دبیرستان پسرانه و دخترانه رودان فرسوده است و جهت نوسازی این مدارس نیازمند حمایت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان هستیم.

حجت الاسلام انصاری راد با بیان اینکه آمادگی ارائه زمین جهت احداث مدارس در شهرستان های بندرعباس، میناب و رودان فراهم است، ابراز داشت: به همین منظور، مکاتباتی صورت گرفته و به نتایجی نیز دست پیدا کرده ایم. اما برای ساخت این مراکز آموزشی با مشکل مواجه هستیم که می توان با تعامل با اداره کل نوسازی، تجهیز مدارس صورت گیرد.

حجت الاسلام محسن بختیاری-  مدیر امور طلاب و روحانیون مدرس صدرا - اجرا و تحقق سند تحول بنیادین در مدارس صدرا از طریق تفاهم نامه همکاری و با همدلی را از تاکیدات وزیر آموزش و پرورش خواند و گفت: از همان ایتدای کار تاکنون، شاهد روحیه همدلی  بین آموزش و پرورش با سازمان مدارس صدرا هستیم و تا کنون احساس نکرده ایم که با یک فرد غریبه طرف هستیم که جنس کار را متوجه نشده است.

وی گفت : رابطه سازمان تبلیغات با آموزش و پرورش دوطرفه است به گونه ای که اولین آشنایی ما با آموزش و پرورش استان هرمزگان در قالب طرح ضمن خدمت مربیان بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار