کد خبر: ۴۰۸۸
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان:

کارگاه عملیاتی شهدای مدافع حرم در هرمزگان برگزار شد

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: کارگاه عملیاتی شهدای حرم با حضور امامان محلات شهرستان‌های بندرعباس، قشم و ابوموسی برگزار شد.
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶

کارگاه عملیاتی شهدای مدافع حرم در هرمزگان برگزار شد

به گزارش نهضت، حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بندرعباس، با اشاره به برگزاری کارگاه عملیاتی شهدای حرم با حضور امامان محلات شهرستان‌های بندرعباس، قشم و ابوموسی، اظهار داشت: بنا بر فرمان رهبر معظم انقلاب، برای مقابله با جنگ ترکیبی و تحریفی، نیازمند وجود کار تشکیلاتی حول محور دشمن شناسی و مبارزه با آن هستیم.

وی با اشاره به نقش امامان جماعت در میدان جهاد تبیین و اهمیت تجربه‌نگاری، یادآور شد: امامان محله، مساله امامت بر حلقه‌های میانی جامعه را بر عهده دارند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، با بیان اینکه ارائه آموزش‌های لازم و میدانی به امامان جماعت بسیار ضروری است، یادآور شد: لازم است تدبیری اندیشیده شود که امام محله، حلقه وصل ولایت عام در مقیاس کلان با ولایت در مقیاس خرد باشد، به بیانی دیگر، اگر امام در مسجد و محله بتواند باعث تبیین و توسعه کلام ولی فقیه باشد، می‌توان گفت که نظام امامت، محقق شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار