کد خبر: ۴۱۳۵
از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان برگزار شد:

دوره مهارت‌های تربیت دینی کودکان ویژه مربیان مهدکودک

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ،« دوره مهارت‌های تربیت دینی کودک ویژه مربیان مهد» در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد .
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان دوره مهارت‌های تربیت دینی کودک ویژه مربیان مهد در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

حجت الاسلام خسروی با اعلام این خبر افزود:اداره کل تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از مهم‌ترین بستر‌های فرهنگی تربیتی در جامعه برای فراهم نمودن ساختار مناسب برای آموزش مربیان متعهد و توانمندی که همواره و همپای آنان در تربیت دینی کودکان کوشش نمایند از اهمیت بسزایی برخوردار است.

معاون آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی در ادامه گفت: با بیان این که در شرایط کنونی فرهنگی و اجتماعی که نگرانی‌های خانواده‌های متعهد نسبت به تهاجمات فرهنگی افزایش یافته است بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: دوره مذکور بصورت حضوری برگزار شد و سرفصل‌های ارائه شده در این دوره فصل اول نقش تمایلات در رفتار‌های انسان، فصل دوم شناخت ویژگی‌های کودک در ۷سال اول، فصل سوم مهمترین اصول تربیتی می‌باشد.

لازم به توضیح است این دوره آموزشی با حضور ۸۰ نفر از مربیان مهد طی دو روز در و با حضور حجت الاسلام خدایی کارشناس مهارت‌های تربیت دینی کودک در سالن همایش شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار گردید،   در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره اعطا شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار