کد خبر: ۴۱۵۳
رئیس حوزه هنری فارس خبر داد:

راه اندازی باشگاه تخصصی تئاتر بچه‌های مسجد در فارس

رئیس حوزه هنری فارس اعلام کرد که باشگاه تخصصی تئاتر بچه‌های مسجد به زودی در پردیس هنر و اندیشه انقلاب اسلامی (ره آوین) شیراز، راه‌اندازی می‌شود.
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

باشگاه تخصصی تئاتر بچه‌های مسجد در فارس راه اندازی می‌شود

به گزارش نهضت، وحید نمازی در نشست تخصصی رؤسای حوزه‌های هنری منطقه ۵ کشور که در حاشیه دوره تئاتر بچه‌های مسجد در شیراز برگزار شد، گفت: شیراز، مرکز فرهنگ و هنر و تمدن و پایتخت فرهنگی جهان اسلام است.

او گفت: خداوند را شاکریم که شرایطی که فراهم شد تا میزبان جمعی از گروه‌های هنری مومن و متعهد استان‌های مجاور باشیم.

رئیس حوزه هنری فارس گفت: گذر دوره محرابیان (تئاتر بچه‌های مسجد) از اصفهان به شیراز توفیقی با برکت بود، قرار بود این دوره در اصفهان برگزار شود، اما میزبانی به شیراز تغییر پیدا کرد.

نمازی گفت: با میزبانی شیراز از این دوره، شبکه شناسایی در شهرستان‌های فارس جدی‌تر شد و توانستیم ضمن شناسایی ٥٥ گروه، تعدادی از مربیان را برای حضور در دوره دعوت کنیم.

او که معتقد است انتقال تجربه یکی از برکات چنین نشست‌هایی خارج از مباحث تخصصی است، گفت: دوره محرابیان، با بهترین عملکرد و کارکرد در دستور کار حوزه هنری فارس قرار گرفت.

رئیس حوزه هنری فارس با تصریح بر این نکته که یک زیست هنری در این دوره به اشتراک گذاشته شد، گفت: برگزاری این دوره در مجموعه پردیس هنر و اندیشه انقلاب اسلامی ره آوین که یک مجموعه ابداعی و خلاقانه حوزه هنری فارس است، فتح بابی برای شبکه سازی تئاتر بچه‌های مسجد و راه‌اندازی باشگاه تخصصی در آینده‌ای نزدیک شد.

نمازی گفت: تلاش مان این بود که به رسم مهمانوازی از مدعوین در این دوره استقبال و پذیرایی کنیم.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار