کد خبر: ۴۱۵۵
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام خبر داد:

ذبح و توزیع گوشت هزار رأس احشام در عید قربان

۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

به گزارش روابط عمومی نهضت ، حجت‌الاسلام علینقی هاشمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام در این خصوص گفت : برای گرامیداشت دهه ولایت برنامه‌های بسیار متنوعی در شهرستان توسط مساجد، گروههای جهادی، دفاتر ائمه جمعه و روحانیون مستقر تدارک دیده شده است.
وی عنوان داشت: ایستگاه حجاب، ایستگاه معرفت و ایستگاه غدیر در چند محل تعبیه شده که شب عید قربان افتتاح می‌شوند .
حجت الاسلام هاشمی اضافه کرد: در این ایستگاه‌ها علاوه بر مراسم جشن و شادی، معارف نسبت به حجاب و عید غدیر و بازخوانی جریان غدیر نیز انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: در مساجد نیز روحانیون و هیئت امنای محترم برنامه‌های بسیار متنوعی را تدارک دیده‌اند که اهم آن بازسازی واقعه غدیر و نقشه‌خوانی و توضیح جریان غدیر است.
حجت الاسلام هاشمی گفت: در بیش از ۱۸۰ مسجد در تربت جام و صالح آباد، جشن‌های مفصل قربان و غدیر را در برنامه داریم.
ذبح حدود هزار رأس احشام در عید قربان
وی ابراز داشت: توسط برادران اهل سنت و گروههای جهادی و مراکز نیکوکاری قریب به هزار رأس گوسفند و گاو و احشام برای عید قربان ذبح و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: در شب عید غدیر، جشن مفصلی در مصلی الغدیر در تربت جام و بوستان صالح آباد و همچنین مسجد جامع نصرآباد  پیش‌بینی شده است.
وی به برگزاری مسابقات متنوع در فضای مجازی با موضوع حفظ غدیر توسط گروههای جهادی و هیئات مذهبی اشاره کرد.
حجت الاسلام هاشمی همچنین مسابقات نقاشی و مسابقه خوانش خطبه غدیر و حدیث خوانی همراه با جوایز ارزنده را از دیگر برنامه‌های اجرایی برشمرد.
وی در پایان سخنانش به نورافشانی در شب عید غدیر، برپایی کاروان شادی در شهرستان ها با محوریت شهرداری و بخشداری در راستای نشاط اجتماعی اشاره کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار