کد خبر: ۴۲۳۳

نشرخوبی‌ها فلسفه تبلیغ است مردم نسبت به محیط پیرامونی خود بی تفاوت نباشند

حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی گفت: مردم با نشر خویی‌ها که فلسفه تبلیغ است، امید و نشاط در جامعه ایجاد می‌کنند، این باعث مسوولیت پذیری مردم نسبت به محیط پیرامونی خود می‌شود.
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی معاون امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی در جمع اعضای نهضت پیشرفت بانوان استان هرمزگان گفت: تبلیغ باید مردمی باشد و با زبان و دست مردم اتفاق بیفتد ، این بدین معنا نیست که همه مردم روی منبر بروند بلکه همین که حال خوبی برای نشر خوبی ها در اطراف شان وجود داشته باشد کافی است ، هر خوبی را که دیدند نشر بدهند.

وی افزود: مردم با نشر خویی ها که فلسفه تبلیغ است ، امید و نشاط در جامعه ایجاد می کنند، این باعث مسوولیت پذیری مردم نسبت به محیط پیرامونی خود می شود.

معاون امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: تا مردم اراده نکنند و حرکت در ذهن و وجودشان محقق نشود مسأله تبلیغ حل نخواهد شد ، گم یا لاپوشانی می شود.

حجت‌الاسلام عزت زمانی ادامه داد: نباید در استانی که مثلاً ۳۰۰ هزار بانو دارد فقط ۲۰ یا ۳۰ بانو خودش را مکلف به تبلیغ دین بدانند باید ۱۰۰ هزار بانوی مبلغ در استان وجود داشته باشد که بانوی مبلغ از درون خانه کار تبلیغی خود را از درون خانه آغاز کند و سپس بانوان فعال در حوزه اجتماعی اقدام به این امر مهم کنند.

وی در ادامه گفت: این باور عمومی مبتنی بر مردمی شدن امر تبلیغ دین مس تواند گره ها رو حل کند، دانشجویان باید خود را مبلغ محیط پیرامونی بدانند و تلاش ما باید بر این باشد که آنان را به سرخط این نقطه سوق دهیم.

معاون امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی همچنین ابزار داشت: شاید دانشجو به شیوه ما، تبلیغ دین نکند اما می تواند راهکاری برای حل مسائل بیابد. بنابراین اگر مردم پای کار نباشند بهترین روحانی تمام عیار یک محله هم نتواند مردم و اراده را به کار بگیرد موفق نخواهد بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار