کد خبر: ۴۲۷۸
بین اداره کل تبلیغات اسلامی و زندان‌های استان بوشهر صورت گرفت

انعقاد تفاهم‌نامه فرهنگی، آموزشی و قرآنی

در نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی و زندان‌های استان بوشهر تفاهم‌نامه فرهنگی، قرآنی بین این دو دستگاه با موضوع همکاری در جهت توسعه و تقویت فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و قرآنی در اداره کل زندان‌ها منعقد شد و به امضاء دو طرف رسید.
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شبکه امامت در عرصه تربیتی و دینی، نشست حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی با سیدمحتشم حسینی، مدیرکل زندان‌های استان بوشهر 21 تیر 1401 در اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار و تفاهم‌نامه فرهنگی، آموزشی و قرآنی بین دو دستگاه منعقد شد.

حجت‌الاسلام طاهری در این نشست در سخنانی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در قالب پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در جهت ارتقاء سطح فرهنگ دینی و مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی به فعالیت در مناطق آسیب‌پذیر مشغول است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: با عنایت به رسالت اداره کل تبلیغات اسلامی مبنی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی - دینی و ساماندهی مراکز قرآنی، فرهنگی و مردمی و لزوم همکاری با سایر سازمان‌ها و نهادها و با توجه به مأموریت اداره کل زندان‌های استان مبنی بر ساماندهی و رسیدگی به امور فرهنگی و تربیتی و قرآنی زندانیان، این تفاهم‌نامه اجرایی بین دو دستگاه منعقد می‌شود.

استفاده از ظرفیت شبکه تبلیغی و روحانیون، مفسرین و اساتید اعزامی جهت اجرای جلسات تفسیری و کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی - اسلامی در زندان‌ها، اجرای طرح‌های فرهنگی، آموزشی مددجویان، برگزاری دوره‌های فرهنگی اجتماعی و قرآنی ضمن خدمت ویژه کارکنان و تأیید و معرفی روحانیون به اداره کل زندان‌ها اداره کل زندان‌ها از موارد همکاری های دو دستگاه در این تفاهم‌نامه هستند.

 این تفاهم‌نامه در 5 ماده تنظیم و برای مدت یک سال از اول فروردین لغایت 29 اسفند 1401 اعتبار دارد و در صورت توافق طرفین، قابل تمدید خواهد بود.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار