کد خبر: ۵۸۶۴

امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان با کتابخانه‌های عمومی

اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان و اداره‌کل‌کتابخانه‌های عمومی به منظور توسعه همکاری‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان با کتابخانه‌های عمومی

به گزارش پایگاه خبری نهضت،  از گلستان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی گلستان، عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات گلستان در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری که روز گذشته، ۱۴ شهریور در دفتر تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، ضمن تأکید بر ضرورت همکاری و هم‌افزایی دو طرف، اظهار کرد: هم‌افزایی دو مجموعه می‌تواند موجب توسعه فعالیت‌ها و انجام برنامه‌های شاخص باشد.

مدیر‌کل تبلیغات گلستان امضای تفاهم‌نامه را بهانه‌ای برای توسعه همکاری‌های این دو نهاد دانست و افزود: باید برای اجرای همه بند‌های تفاهم‌نامه تلاش کنیم و از ظرفیت‌های هم به بهترین نحو و به منظور دستیابی به اهداف بهره بگیریم.

حجت‌الاسلام گرزین بصیرت افزایی و تقویت ارزش‌ها و باور‌های دینی، انقلابی و اخلاقی را مهم‌ترین اهداف برای رسیدن به تعالی دانست و گفت:  امیدواریم امضای این تفاهم‌نامه آغازی برای انجام کار‌های بزرگ‌تر و همکاری بیشتر این دو نهاد با هم باشد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان در این مراسم افزود: ارتقای سطح بینش و آگاهی آحاد جامعه نسبت به مسائل فرهنگی جامعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی از اهداف اصلی این تفاهم‌نامه است.

آخوندمیرزاعلی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و فضا‌های فرهنگی هر دو دستگاه جهت ارتقا و اعتلای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی می‌تواند راه‌گشا باشد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار