کد خبر: ۴۲۸۲

رویداد «چراغ روشن» در بام ایران

مراسم اختامیه و جشن تولد ۲ سالگی پویش «چراغ روشن»، با حضور حجت السلام دکتر مهدی طاهری- مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان چهار محال و بختیاری - در شهرکرد برگزار شد.
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

نجمه قنبری - مسئول کانون کودکان مهدوی قرارگاه بانوان استان چهارمحال و بختیاری و مسئول برگزاری این پویش - در گفتگو با خبرنگار نهضت گفت: این پویش، ۱۵ تیرماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و حجت السلام سید علی رضا تراشیون از اساتید کشوری در حوزه تربیت کودک و مدیران سازمان تبلیغات اسلامی کار خود را آغاز کرد.

قنبری در خصوص هدف از برگزاری این پویش گفت: رویداد فرهنگی و آموزشی «چراغ روشن» یک عملیات میدانی در بخش تربیتی کودکان و نوجوانان است. شرکت کنندگان در این برنامه، در ۴ محور خود باروی، سلحشوری، تفکر اخلاقی و اجتماعی و بومی متناسب با ساختار اجتماعی استان ایده و نظرات شان را ارائه کردند.

قنبری در خصوص گروه بندی بانوان شرکت کننده در این پویش اظهارکرد: شرکت کنندگان و مربیان کودک که ۲۰۰ بانوی فعال از ۱۰ شهرستان‌ استان بودند، در ده گروه، ۲۰ نفری بنا به حوزه فعالیت خود دسته بندی شده و در کنار رقابت با یکدیگر، به تبادل ایده‌ها و تجارب خود در زمینه تربیت و آموزش کودکان خصوصا کودکان زیر «۷ سال» پرداختند.

قنبری گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که سال ۹۷ در خصوص انتظار و تربیت کودکان، به خصوص کودکان زیر ۷ سال که شامل ۳۰ رهنمود و انتظار بوده است.  این کار گروه تشکیل شد. این برنامه اختتامیه‌ای بر کار فردی در عرصه کودک و نوجوان و آغاز کار گروهی و جمعی در همین زمینه است.

نجمه قنبری عنوان کرد: رویداد فرهنگی و آموزشی «چراغ روشن» به مدت سه روز در شهرکرد برگزار شد؛ و شرکت کنندگان در اختتامیه این پویش، بیشتر به پرسش و پاسخ و دفاع از طرح و ایده خود پرداختند.

قنبری با تاکید بر ضرورت شبکه سازی مربیان مهد کودک، تصریح کرد: با اجرای این مهم ، فعالیت‌های تربیتی کودک و نوجوان وارد فاز و مرحله تشکیلاتی خواهد شد.

  نفر برتر این پویش در آینده نزدیک اطلاع رسانی می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار