کد خبر: ۴۳۱۳

تبریک حجت الاسلام «روح الله حریزاوی» به مناسبت روز حراست

حجت الاسلام «روح الله حریزاوی» قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی روز «حراست» را به تمام عزیزانی که در سطوح مختلف مشغول خدمت هستند تشکر کرد.
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام «روح الله حریزاوی» قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی روز «حراست» را به تمام کسانی که در سطوح مختلف حراست مشغول خدمت هستند تشکر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات و خدمات عزیزانی که در سطوح مختلف فعالیت‌های حراستی حفاظتی صیانتی در کشور عزیزمان و این سازمان ارزشمند تبلیغی مشغول خدمت هستند، تشکر و قدر دانی می‌کنم. طبیعتا رسالتی که بردوش همه ماست یک رسالت خطیر است. ما برای حفاظت از حاکمیت جبهه حق و مبارزه با جریان طاغوت گردهم جمع شده ایم.

ما باید حفاظت کنیم از رشد وتعالی و حرکت رو به بالای جریان‌هایی که با ما مرتبط هستند اعم از همکاران و مرتبطین که با مجموعه ما ارتباط موثر دارند ماباید حفاظت کنیم از ورود شبهات به سبک زندگی غربی و نظام اندیشه طاغوتی در بین دوستان وهمراهان وهمسنگرانمان.

ما باید از آبروی مومنین صیانت کنیم در عین حال آبروی دشمنان را در معرض خطر قرار بدهیم. ما باید از اجرای قانون حفاظت کنیم و در عین حال به مصالح عامه مجموعه بیندیشیم ما باید از روابط اجتماعی و تشکیلاتی و سلامت ارتباطات مجموعه مراقبت کنیم ما باید از آرمان‌ها چشم انداز‌ها افق‌ها و از نقاط پیش رو حفاظت کنیم و تلاش کنیم مجموعه مان به سمت آرمان‌ها حرکت کند و دچار روزمرگی نشود ما باید از رویکرد‌ها و سیاست‌های صحیح فرهنگی تبلیغی مبتنی بر اندیشه ناب مراقبت کنیم و مراقبت کنیم در عین اینکه وظیفه حراستی مان را به خوبی انجام می‌دهیم سایه‌ای از امنیت بر فرهنگ نیفتد و همگان بتوانند با آزادی و انگیزه و اهتمام به فعالیت‌های خود بپردازند و نتیجه همه این‌ها می‌تواند حضور پیوسته و پر انگیزه مردم در ایفای وظایف و ماموریت‌های خودشان باشد و آن شاالله در جهت تبیین ماموریت‌ها بتوانیم مجاهدانه بایستیم خدا ان شاالله به همه شما توفیق عنایت کند و روز به روز شاهد رشد و تعالی فعالیت‌های بخش‌های حراستی حفاطتی و صیانتی مجموعه‌های مختلف خصوصا مجموعه‌های فرهنگی و تبلیغی و تربیتی کشورمان باشیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار