کد خبر: ۴۳۲۵
افتتاحیه رویداد سراسری دختران حاج قاسم

حجت الاسلام تقدیری: این رویداد سراسری، دوره تربیت فرمانده دختران است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان حجت‌الاسلام والمسلمین حامد تقدیری رئیس سازمان مدارس صدرا سازمان تبلیغات اسلامی کشور در افتتاحیه رویداد سراسری دختران حاج قاسم گفت : شما واین جمع منتخب خیلی با ارزش هستید ولی ارزشهای خود را نمی شناسید . یعنی شما استعداد های بی نهایتی در وجودتان است که آنها را مفت از دست می دهیم . هدفهایی را در زندگی ما درست می کنند و ما آن هدفها را نمیشناسیم و بدون هدف زندگی میکنیم .
۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

حجت‌الاسلام والمسلمین حامد تقدیری در ادامه افزود : شخصی که در زندگی هدفمند زندگی نکند در تلاش های خود به جایی نخواهد رسید . فعال فرهنگی در دختران کسی است که  برای آینده برنامه ریزی کند یعنی در آینده علم زیادی دارم ، فاضل هستم ، دوستان زیادی دارم ، مدیر هستم . برای هر تخصصی باید آن تخصص را یاد بگیرید . برای فعال فرهنگی بودن باید مخلص، جهادی، دلسوز، پرکار باشید . اینها در زندگی موفق هستند . چون بر اساس هدف گذاری زندگی می کنند . باید از این شاخه به آن شاخه پریدن پرهیز کنیم و در یک موضوع متخصص شویم . مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند که اگر میخواهید جامعه اسلامی ساخته شود و تمدنی اسلامی ساخته شود با خانم ها شکل می‌گیرد .

رئیس سازمان مدارس صدرا  در ادامه تصریح کرد : بدون زنان و دختران، جامعه اسلامی ساخته نمی شود . وظیفه دختران در این برهه از جامعه بسیار سخت و پیچیده است . باید به سمت اهل بیت (ع) و قرآن پیش رویم . مقام معظم رهبری می فرمایند زنان سه وظیفه دارند : معنویت ، کار در خانه وکار در اجتماع . جامعه اسلامی را زن می سازد و باید معنویت وزیر ساخت این جامعه قوی باشد . نماز شب را باید جدی بگیریم و راه سعادت و نزدیکی با خدا نماز شب است . رویداد سراسری حاج قاسم دوره تربیت فرمانده دختران است . حاج قاسم مرد میدان بود و شما زن میدان باشید . زن میدان معنویت و میدان را می فهمد و خانه و خانواده را می فهمد . گام اول ،فرماندهی میدان است که باید چهار چیز را بداند . یک شناسایی که باید دقیق باشد ، دومی طراحی است که باید طراحی ها خلاقانه باشد ،سومی واقع گرا بودن عملیات ها و چهارمی ارائه روایت ها است .

حجت‌الاسلام والمسلمین حامد تقدیری در پایان گفت : در کار فرهنگی نباید منتظر بودجه باشیم . شهدا و اهل بیت وپیامبران برای انجام کار در راه خدا منتظر بودجه نبودند . اراده کنیم می توانیم کارهای بزرگ فرهنگی انجام دهیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار