کد خبر: ۴۳۴۴
مدیر کل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد:

سامانهٔ «شمع» رونمایی شد

مدیر کل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی از آغاز به کار سامانه«شمع» خبر داد.
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جنتی، مدیر کل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی در گفت و گو باخبرنگارپایگاه خبری نهضت اظهار داشت: هدف از طراحی و راه‌اندازی این سامانه ساماندهی،هوشمندسازی و تسهیل گری جریان تبلیغ در کشور است.این سامانه از سه ضلع مبلغان، مردم و کارشناسان تبلیغات اسلامی در شهرستان‌های کشور تشکیل شده و هر ضلعِ آن خدمات مختلفی ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار و با فرآیندی ساده مردم می‌توانند از طریق این سامانه، برای مجالس و محافل مذهبی خود سخنران دعوت کنند ادامه داد: لیستی از سخنرانان به تفکیک استان و شهرستان، به همراه رزومه و نمونهٔ سخنرانی‌هایشان در سامانه شمع قابل مشاهده است. مبلغان نیز می‌توانند با ورود به صفحه پیشخوان این سامانه، اطلس تبلیغی استان‌ها را مشاهده کنند.

سامانهٔ «شمع» رونمایی شد

مدیر کل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی از عضویت حدود ۶۰ هزار مبلّغ در سامانه شمع خبر داد و گفت: در حال حاضر سه هزار و  دویست و بیست بستر تبلیغی در کشور معرفی شده و آماده است که مبلغان به این ظرفیت‌ها اعزام شوند. این بستر‌ها به‌زودی به ۵۰۰۰ هزار نقطه خواهد رسید.

حجت‌الاسلام جنتی تاکید کرد: مدیران شهرستان‌های سازمان تبلیغات می‌توانند رزومه مبلغان و دعوت‌های میزبان‌ها را مشاهده کنند. همچنین با قابلیت‌های مختلف این سامانه، مدیریت میدان تبلیغ برای مدیران شهرستان‌ها دقیق‌تر خواهد بود.

مدیرکل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی ضمن ابراز امیدواری از بهینه‌سازی و هوشمندسازی بخش مهمی از میدان تبلیغ در یک سال آینده خبر داد.

سامانهٔ «شمع» رونمایی شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا عزت‌زمانی، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی که در مراسم رونمایی این سامانه عظیم کشوری حضور داشت گفت: راه‌اندازی سامانهٔ «شمع» خدمت بزرگی به عرصه تبلیغ برای توسعه دایره مخاطبین و کمک به جریان مبلغ و تبلیغ در عرصه جهاد تبیین است.

لازم به ذکر است برای دسترسی به سامانه شمع می توانید اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار