کد خبر: ۴۴۵۳
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در اختتامیه رویدادملی «دختران حاج قاسم» در گلستان

دختران حاج قاسم باید روایت گر حقیقت باشند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سفر یک روزه به استان گلستان در مراسم جشن بزرگ قربان تا غدیر و همچنین اختتامیه رویدادملی« دختران حاج قاسم» ، سلسله نشست‌های جهاد تبیین در اردوگاه شیرآباد خان ببین حضور یافت.
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرنگار نهضت ، در آستانه عید غدیررئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سفر یک روزه به استان گلستان در مراسم جشن بزرگ قربان تا غدیر و همچنین اختتامیه رویدادملی« دختران حاج قاسم» ، سلسله نشست‌های جهاد تبیین در اردوگاه شیرآباد خان ببین حضور یافت.

دختران حاج قاسم باید روایت گر حقیقت باشند

حجت الاسلام محمد قمی در مراسم اختتامیه رویداد «دختران حاج قاسم» در اردوگاه« صالحین شیرآباد خان ببین» با بیان اینکه دختران حاج قاسم باید روایتگر خباثت داعش در منطقه باشند، افزود: دختران حاج قاسم باید با الگو برداری از شخصیت زینب کبری در جامعه به روشنگری بپردازند..

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه مهمترین حمله به کشور ما حمله رسانه ای است و دشمن تلاش می کند در این جنگ، حقایق را طور دیگری جلوه داده و یا دستاورد نظام را کوچک جلوه دهد، ادامه داد: دختران حاج قاسم باید روایت گر حقیقت باشند و اگر این روایت ها به موقع باشد کارهایی  از دست دختران حاج قاسم ساخته است که دیگران قادر به انجام آن نخواهند بود.

امروز جهاد تبیین، اولویت اول کشور است

حجت الاسلام محمد قمی  در سلسله نشست‌های جهاد تبیین، جهاد تبیین را اولویت اول کشور نامید وگفت: باید از همه ظرفیت های های نظام برای جهاد تبیین و روشنگری بهره گرفت اما چیزی که بیشتر از همه اهمیت دارد این است که مردم وارد میدان جهاد تبیین شوند زیرا بیشترین تاثیر پذیری را مردم از یکدیگر دارند.

حجت الاسلام قمی اضافه کرد: فلسفه وجودی تبلیغات اسلامی تبیین حق است و باید حقیقت در تمام ابعاد ملی، اجتماعی، فرهنگی و بین‌المللی برای مردم روشن شود.

وی تصریح کرد: امروز کشور ما درگیر جنگ رسانه‌ای است و اهمیت دارد روحانیان در خط مقدم جهاد تبیین حضور موثری داشته باشند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی از امید آفرینی به عنوان عمیق‌ترین و مهمترین و ریشه‌ای‌ترین مسئله نام برد و توصیه کرد: اگر جهاد تبیین به درستی انجام شود و واقعیت‌ها به درستی در جامعه نشان داده شود امید در جامعه رشد خواهد کرد و کار تبلیغات اسلامی شناساندن خوبی‌ها و تشویق مردم به نشر خوبی‌هاست.

وی  در پایان تاکید کرد: امید و حرکت نیاز جامعه امروز ماست و اگر در جهت امید آفرینی در جامعه تلاش نکنیم کشور دچار صدمات زیادی خواهد شد.

ولایت زنجیره به هم پیوسته مومنین است

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان روز یکشنبه و همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع بندرترکمن حاضر شد و در جشن بزرگ مردمی غدیر که با حضور علمای شیعه و سنی برگزار شده بود شرکت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در مسجد جامع بندرترکمن با بیان اینکه ما قربان تا غدیر را جشن می‌گیریم و ما مسلمانان نه تنها در غدیر اختلافی نداریم بلکه در مورد شخصیت امام علی هم اختلاف نداریم افزود: علی با حق و حق با علی است و این اعتقاد مشترک شیعه و سنی است، جشن ولایت ،عامل اتحاد بیشتر شیعه و سنی و خشم دشمنان می‌شود.

وی از ولایت به عنوان  زنجیره به هم پیوسته مومنین نام برد که حول عبودیت و حقیقت به هم پیوند خورده است.

حجت الاسلام قمی با اشاره به اینکه به بهانه غدیر گرد هم جمع شدیم تا مشترکات که عامل وحدت است را باهم مرور کنیم، تاکید کرد: دشمنان چشم دیدن برادری شیعه و سنی را ندارند اما به کوری چشم دشمن،شیعه و سنی همه با هم در مسیر پیشرفت و تمدن اسلامی حرکت خواهیم کرد.

 

.......

:

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار