کد خبر: ۴۴۶۳

دختران حاج قاسم در جهاد تبیین وظیفه روشنگری جامعه را عهده‌دار هستند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: در شرایط کنونی وظیفه دختران حاج قاسم در جهاد تبیین روشنگری جامعه
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

دختران حاج قاسم در جهاد تبیین وظیفه روشنگری جامعه را عهده‌دار هستند

حجت‌الاسلام محمد قمی در مراسم اختتامیه رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم در مجتمع فرهنگی شیرآباد از توابع شهر خان‌بیین اظهار کرد: زمان‌شناسی، مکان‌شناسی و دشمن‌شناسی حاج قاسم در زمان‌های مختلف باعث شد تا این مرد بزرگ در رویدادهای مختلف منطقه‌ای و جهانی به موقع وارد میدان و عرصه جنگ شده و کشور را از بسیاری از جنگ‌ها و توطئه‌های دشمنان مصون نگه دارد.

وی تصریح کرد: اگر در آن زمان شهید قاسم سلیمانی به موقع عمل نمی‌کرد و در آن سوی مرزها با دشمنان نمی‌جنگید امروز ما هنوز در مرز کرمانشاه با داعش درگیر بودیم و معلوم نبود داعش چه سرنوشتی را برای  دختران و زنان ما رقم می‌زد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: امروز دختران حاج قاسم به مانند دختر حضرت علی (ع) باید در جامعه روشنگری ‌کنند، شما نوجوانان و جوانان ذهن خلاق و هوشی سرشار دارید و می‌توانید با ایده‌های نو و خلاقانه در این مسیر حرکت کنید.

وی ادامه داد: جنگ امروز دشمن جنگ تحقیقاتی و رسانه‌ای بود و تلاش دارد حقایق را جور دیگر جلوه دهد به گونه‌ای که خوبی‌ها کوچک و نواقص بزرگ بیان شود.

قمی گفت: دختران حاج قاسم باید با هوش و ذکاوت و همچنین ابزارهای خود با جذابیت در فضای رسانه‌ای حق و حقیقت را روایت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در حاشیه این مراسم گفت: رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم از روز شنبه به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی شیرآباد از توابع شهر خان‌ببین برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین اظهار کرد: در این رویداد دو روزه تعداد ۲۰۰ نفر از دختران کنشگر و فعال اجتماعی فرهنگی از ۱۳ شهرستان حضور داشته و مراسم اختتامیه این  رویداد در عصر  یکشنبه با حضور رئیس سازمان تبلیغات کشور در همین مکان برگزار شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار