کد خبر: ۴۴۸۸
مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان گلبهار خبر داد:

برگزاری بیش از ۲۰ مراسم شاد در سطح شهر گلبهار

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان گلبهار گفت: در دهه امامت و ولایت، بیش از ۲۰ مراسم شاد در سطح شهر گلبهار برگزار شد.
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

برگزاری بیش از ۲۰ مراسم شاد در سطح شهر گلبهار

حجت الاسلام رضا صولتی در گفتگو با کلام تازه با بیان اینکه امسال در دهه امامت و ولایت برنامه های متنوعی در شهر گلبهار برگزار شد خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها از دو ویژگی تنوع در نحوه برگزاری برنامه ها و تمرکززدایی از مرکز شهر به نقاط مختلف شهر برخوردار بود بطوریکه با اجرای بیش از ۲۰ برنامه شاد در پارک ها، مجتمع های مسکونی مسکن مهر و مساجد اطراف شهر سعی بر گرامیداشت این دهه با حضور حداکثری مردم داشتیم.

صولتی بیان کرد: اجرای برنامه ها در فضای باز بیرون مساجد، مجتمع های مسکونی و پارک های سطح شهر از جذابیت ها و ویژگی‌های برگزاری برنامه های امسال بود که با استقبال خوب مردم نیز مواجه شد.

وی افزود: هم چنین در این دهه مبارک با برپایی بیش از ۲۰ ایستگاه صلواتی که با پخش شیرینی و شربت کام مردم را شیرین می‌کردند نمایشگاهی نیز تحت عنوان “غدیر” در نزدیک میدان پرند برگزار شد که با استقبال خوب مردم مواجه گردید.

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان گلبهار ادامه داد: برگزاری مسابقه ورزشی پدالو، اجرای برنامه شب شعر ولایت و کاروان های شادی از دیگر برنامه‌های بود که در این دهه برگزار و با استقبال خانواده‌ها، شعرا و جمع کثیری از مردم روبرو شد.

حجت الاسلام رضا صولتی به برگزاری جشن غدیر در شهر گلمکان اشاره کرد و گفت: در سطح شهر گلمکان و روستاهای تابعه با کمک دهیاری‌ها برنامه‌های خوبی برای جشن غدیر برپا گردید که از مهم‌ترین آن می‌توان به پخش غذا که مورد تاکید اهل بیت هم می‌باشد با کمک خیرین در ظهر و شام غدیر به شکل گسترده اشاره نمود.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار