کد خبر: ۴۵۳۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

هیئات باید نقطه قوت حکومت اسلامی باشند

حجت‌الاسلام اخوان صباغ گفت: رهبر معظم انقلاب هیئات را کانون جهاد تبیین دانستند، از این رو هیئات باید ضمن برگزاری مراسمات عزاداری و پاسداشت شعائر الهی، نقطه قوت حکومت اسلامی باشند.
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

هیئات باید نقطه قوت حکومت اسلامی باشند

 «حجت‌الاسلام مهدی اخوان صباغ» امروز (پنجشنبه ۳۰ تیر) در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک، با بیان اینکه اندیمشک دروازه ورود به استان زرخیز خوزستان است اظهار کرد: خوزستان دروازه ورود تشیع به ایران است و حرکت تشیع از این استان شکل گرفت که این را افتخار بزرگی برای خود می‌دانیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه جمعیت به عنوان یکی از موضوعاتی به شمار می‌رود که طی سال‌های اخیر مورد تأکید رهبر انقلاب قرار داشته است افزود: امروز مقام معظم رهبری موضوع جهاد تبيين را با هدف حفظ و تقویت انقلاب اسلامی مطرح کرده‌اند.

وی اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین را یک فریضه فوری و قطعی می‌دانند که انقلاب اسلامی به آن نیاز دارد و این جهاد سبب امیدآفرینی می‌شود چرا که دشمن بر روی امید مردم دست گذاشته است.

حجت‌الاسلام ‌اخوان صباغ تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما انقلاب ایمان‌ها، فرهنگ و دین مردم بوده و فقط انقلاب سیاست و معیشت نبوده بلکه همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند هدف ما از این انقلاب، زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) است.

وی عنوان کرد: امروز ابرقدرت‌ها در کنار رهبر معظم انقلاب زانو می‌زنند و مانند شاگرد می‌نشينند و ایشان راهبردهای نظام اسلامی و حکومت دینی را به آنها دیکته می‌کنند که این اقتدار را نشان می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اينکه امروز شاهد جنگ ترکیبی هستیم و دشمن فقط به دنبال نقاط ضعف ما است بیان کرد: در روزهای اخیر به مناسبت عید غدیر و به عشق حضرت امیرالمؤمنین (ع) یک میلیون پُرس غذا در خوزستان طبخ و توزیع شد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند هیئات، کانون جهاد تبیین هستند و در همین راستا هیئات باید ضمن برگزاری مراسمات عزاداری و پاسداشت شعائر الهی، نقطه قوت حکومت اسلامی باشند.

حجت‌الاسلام ‌اخوان صباغ خاطر نشان کرد: ضرورت دارد از ظرفیت عظیمی که مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی دارند، در راستای پرداختن به مسئله مهم جهاد تبیین استفاده کنیم.

در این آئین، «حجت‌الاسلام حیدر شهریاری» تودیع و «حجت‌الاسلام محمدجواد حسینوند» به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک معرفی شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار