کد خبر: ۴۶۸۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

مداحان اهل بیت (ع) در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند

کرمانشاه- مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مداحان اهل بیت (ع) در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند.
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

مداحان اهل بیت (ع) در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند

حجت الاسلام یوسف احمدی شامگاه دوشنبه در همایش روز قشر سازمان بسیج مداحان استان کرمانشاه، سالروز شهادت میثم تمار و استقبال از ماه محرم در کرمانشاه که با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان و جمعی از پیشکسوتان و مسئولان هیأت‌های مذهبی کرمانشاه در حسینیه ثار الله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان برگزار شد، اظهار کرد: مداحان اهل بیت (ع) در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز همه دشمنان از هر سو به نظام مقدس جمهوری اسلامی حمله ور شده‌اند، افزود: در این شرایط مقام معظم رهبری مداحان و هیأت‌های مذهبی را مَحرم جهاد تبیین دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: دشمنان برای پایین آوردن پرچم اسلام همه کاری انجام می‌دهند اما ما باید با ثبات قدم و ایستادگی اجازه به زمین ماندن پرچم اسلام را ندهیم.

احمدی با تاکید بر اینکه دشمنان دین را هدف قرار داده‌اند، گفت: امروز دشمنان اسلام با یک صدای واحد و در یک مسیر در مقابل ملت امام حسین (ع) قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه وظیفه یک فرمانده راهبری است و نباید در خط مقدم قرار بگیرد، تصریح کرد: کوتاهی ما در زمینه جهاد و دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی موجب شده که مقام معظم رهبری به میدان مبارزه و خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی بیایند.

احمدی خاطر نشان کرد: اگر اقدامات راهبردی برای دفاع از انقلاب و اسلام و همچنین فعالیت در عرصه جهاد تبیین انجام نشود قطعاً دشمن جسارت پیشروی خواهد کرد.

وی با تاکید بر به اینکه کرمانشاه دروازه کربلا است، گفت: در تاریخ این استان آمده است که علمای دین از نجف و سامرا برای تبلیغ و شناساندن دین اسلام و قیام امام حسین (ع) از طریق این شهر وارد ایران می‌شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه نام امام حسین (ع) از طریق کرمانشاه وارد ایران شد، افزود: با ظرفیتی که در این استان به عنوان دروازه کربلا وجود دارد، گام‌های مهمی در عرصه دین و جهاد تبیین بر داشته خواهد شد.

احمدی از راه اندازی شورای هیأت‌های مذهبی خواهران و کانون مداحان در استان‌های کشور خبر داد و افزود: با این اقدام خواهران می‌توانند به صورت مستقل وارد میدان عرصه جهاد تبیین، فرزندآوری و دیگر فرمایشات مورد تاکید مقام معظم رهبری شوند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار