کد خبر: ۴۶۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

خانواده یکی از مسائل راهبردی انقلاب اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: خانواده یکی از مسائل راهبردی انقلاب اسلامی مورد دغدغه مقام معظم رهبری است
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی  استان سمنان حجت الاسلام دکتر عباس عبداللهی مدیر کل این سازمان در دومین رویداد همیاری خانواده استان سمنان که به میزبانی شاهرود برگزار شد گفت: مسئله خانواده یکی از مسائل راهبردی انقلاب اسلامی و مورد دغدغه مقام معظم رهبری است و فصل الخطاب برای همه افرادی است که به مسايل فرهنگی کشور می اندیشند و دنبال انجام کارهای مهم و اولویت دار هستند. 
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در اسفندماه 97 و دیدار با مداحان اظهار کرد: ایشان در این دیدار خطاب به مداحان فرمودند دشمن در حال برنامه ریزی و نقشه منسجم برای از بین بردن حیا و خانواده در ایران است و بهترین خدمت برای انقلاب، کمک برای پاتک این حمله دشمن و نگه داشتن سنگر حیا و خانواده در فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است. 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه راهبرد این سازمان مردمی سازی تبلیغ و ماموریت های سازمان تبلیغات است افزود: سازمان به دنبال پشتیبانی از فعالیت های جبهه فرهنگی است و در این راستا در حد توان از کمک های مادی و معنوی فروگذار نخواهد کرد. 
عبدللهی در ادامه با اشاره به پشتیبانی تخصصی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در مورد مسائل مربوط به خانواده بیان کرد: به زودی کلینیک تخصصی مهدا در سراسر استان با ارائه آموزش ها و مشاوره های تخصصی مربوط به خانواده افتتاح و آغاز به کار خواهد کرد.  
وی افزود: مواردی که در طرح همیاری خانواده نیاز به مراجعه مشاوران روانشناس دارد می تواند به این مرکز که محل فعالیت مشاوران دارای دانش روانشناسی و تحقیقات درون دینی در حوزه های مشاوره های کاربردی است ارجاع داده شود تا ان شاالله بتوانیم دست در دست هم کمک موثری در استحکام بنیان خانواده در استان سمنان داشته باشیم.
دومین رویداد همیاری خانواده در استان سمنان به میزبانی شاهرود با حضور کنشگران فعال در محلات حاشیه شهر، طلاب و نیروهای مردمی دغدغه مند در حوزه مسائل خانواده در سالن اجتماعات کانون بسیج جوانان برگزار شد. 
در این رویداد دو روزه اساتید مطرح کشوری حضور داشتند و بیش از 60 نفر از کنشگران فعال حوزه خانواده به بحث، تبادل نظر و همچنین ارائه طرح ها و‌برنامه های پیشنهادی برای محلات حاشیه شهر شاهرود با کمک بوم های مسئله یابی پرداختند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار