کد خبر: ۴۶۹۵
بازدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از «نخستین رویداد هم افزایی مدیریت ایران»؛

سفری به دنیای ایده‌ها و خلاقیت‌های ایرانی

اگر مدیران ارشد کشور با دغدغه مندی به این نمایشگاه سری بزنند آنقدر درگیر ایده‌های خلاقانه و تولیدات شگفت انگیز می‌شوند که با کمک گرفتن از صاحبان این ایده های خلاقانه می توانند تحولی بزرگ در کشور ایجاد کنند، کافی است به عنوان حلقه میانی ، این گروه‌های تولید کننده را با بدنه تولید آشنا سازند و اینگونه است که با همراهی این گروه‌های خلاق ، کشور از وابستگی به محصولات خارجی بی نیاز خواهد شد.
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

جولانگاه ایده‌ها و خلاقیت‌های ایرانی

به گزارش نهضت ؛ «نخستین رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران» در حالی در روز یک شنبه  دوم مرداد 1401، در مصلی تهران با بیش از 800 مجموعه مردم نهاد برگزار شد تا نمود عینی تحقق شعار دولت در مردمی‌سازی و کمک برای رفع دغدغه‌های کشورباشد. این نمایشگاه، حلقه وصلی میان مدیران کشور و شرکت‌ها، مؤسسات و گروه‌هایی است که دارای الگو، ایده و محصولی برای حل چالش‌های اساسی کشور هستند. از سوی دیگر، این رویداد، مبدأ تحولی بزرگ در روند حکمرانی و حل نظام مسائل کشور خواهد بود و گروه‌های مردمی بواسطه خدمت، محصول یا الگویی که در این نمایشگاه ارائه می‌دهند می‌توانند در بهبود مناسبات حکمرانی کشور نقش آفرین باشند.

در این رویداد؛ شرکت‌ها، مؤسسات و گروه‌های نوآور امکان شبکه سازی دارند تا بتوانند همکاران، رقبا و مدیران مختلف کشور را شناسایی کرده و برای همکاری با آنها اقدام کنند. از طرفی نیز از طریق شبکه سازی امکان اخذ سرمایه و پروژه از سازمان‌ها و سرمایه‌گذاران را دارند تا علاوه بر حل چالش‌های کشور کسب و کار خود را نیز توسعه دهند.

«سازمان تبلیغات اسلامی» نیز در این نمایشگاه دارای غرفه است تا با معرفی «سامانه طوبی و بیرق» به شناسایی تشکل‌های دینی، ثبت و تشکیل پرونده و جمع آوری اطلاعات اولیه، ساماندهی و استاندارد سازی آنها، تغذیه فکری و صدور مجوز فعالیت تشکل‌های دینی بپردازد.

کوروش کلانتری - مدیرسیستم کشوری سامانه طوبی - که در میز خدمت غرفه سازمان تبلیغات اسلامی حضور دارد در رابطه با فعالیت این سامانه می‌گوید: «سامانه طوبی؛ بانک اطلاعات تشکل‌های دینی است که به صورت چهار بانک مجهز برای شناسایی، ثبت، ساماندهی، تغذیه فکری و در نهایت صدور مجوزهای الکترونیکی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور فعالیت می‌کند. این درحالی است که تمامی کارهایی که در زمینه شناسایی و ثبت تشکل‌های دینی لازم است از طریق سامانه طوبی و بعد از ورود اطلاعات اولیه و بارگذاری اسناد و مدارک به صورت الکترونیکی ثبت می‌شود.»

وی می‌افزاید: «ما در این میز خدمت به تمامی مشکلاتی که تشکل‌ها در رابطه با سامانه طوبی یا شبکه اجتماعی بیرق داشته باشند، پاسخگو هستیم و مشکلات آنان را تا رفع نهایی پیگیری می‌کنیم.»

این مسئول میز خدمت سازمان تبلیغات اسلامی در پایان خبر می‌دهد که معاون وزیر دفاع، رئیس سازمان انرژی اتمی، استاندار خراسان شمالی، فرماندار اسلام شهر و بسیاری از تشکل‌ها نیز تاکنون مراجعه کننده به این غرفه بوده‌اند.»

حجت الاسلام امیر یوسف عِلمی از - اعضای سازمان تشکل‌های کشور - نیز یکی دیگر از همکاران سازمان تبلیغات اسلامی است که در میز خدمت این غرفه در حوزه «سامانه بیرق» به مراجعه کننده‌ها اطلاع رسانی می‌کند. او نیز در گفتگو با خبرنگار ما می‌گوید: «بحث اصلی در این رویداد؛ هم افزایی تمامی تشکل‌های کشور است چرا که این تشکل‌ها با ارائه خدمات خویش در این نمایشگاه، توانمندی و فعالیت‌های خود را در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و دیگر حوزه‌های مختلف به دولتمردان ارائه می‌دهند و ما نیز در همین رابطه از سوی تبلیغات اسلامی در این غرفه حضور داریم و به سئوالات مسئولین و مراجعه کننده‌ها در مورد سامانه بیرق و سامانه طوبی پاسخگو هستیم.»

وی با اشاره به فعالیت‌های سامانه بیرق می‌گوید: «این سامانه یک سامانه بزرگ و پیشرفته است که در بحث ارتباط هیئات و تشکل‌ها با یکدیگر فعال است به گونه‌ای که می‌تواند حتی کوچک‌ترین هیئات را به بالاترین مقام سازمان تبلیغات اسلامی همچون رئیس سازمان متصل کند. این درحالی است که در سامانه بیرق نیز به تازگی خدمت دیگری به نام «خدمت کار» ایجاد شده است که همچون سامانه دیوار که به خرید و فروش کالاهای مردمی می‌پردازد، بین بچه هیئتی‌ها همین کار را انجام می‌دهد و هر کدام از هیئات می‌توانند نیازهای هیئت خود را مثل سیستم‌های صوتی، پرچم و بیرق را اجاره و یا خرید و فروش کنند.»

جولانگاه ایده‌ها و خلاقیت‌های ایرانی

... شما اگر سری به این نمایشگاه بزنید آنقدر درگیر ایده‌های خلاقانه و تولیدات شگفت انگیز می‌شوید که اگر مدیران ارشد کشور با دغدغه مندی به این تولیدات توجه کنند حتماً می‌توانند حلقه وصال خوبی بین این گروه‌های تولید کننده با بدنه دولت باشند و بی شک با همراهی این گروه‌های عظیم و جوانان خلاق و ایده پرداز، کشور علاوه بر اینکه بی نیاز از محصولات خارجی خواهد بود، حتماً با تکیه به منابع و سرمایه‌های داخلی؛ روزهای خوشی را تجربه خواهد کرد و شاید بی جهت نباشد که طی دو روز، نزدیک به 200 مدیر ارشد از سراسر کشور به بازدید این رویداد آمده اند. کسانی همچون دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، استانداران تهران، خراسان شمالی، ایلام، فارس، کرمان، کردستان، بوشهر زنجان، معاون فرهنگی وزیر تعاون و ...

جولانگاه ایده‌ها و خلاقیت‌های ایرانی

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی – رئیس سازمان تبلیغات اسلامی – نیز روز دو شنبه سوم مرداد 1401 و در دومین روز از این رویداد سه روزه؛ از این نمایشگاه بازید کرد. وی از ابتدای ورود خود به صورت پیگیر و دغدغه مند در بسیاری از غرفه‌ها حضور یافت و با صبوری و مسئولانه به گفتگو با این جوانان خلاق پرداخت. رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بدور از هیاهوهای تبلیغاتی معمول وبا کمترین تعداد همراه به غرفه‌های نمایشگاه سر زد. 

رئیس سازمان تبلیغات حدود دو ساعت  از زمان خود را به بازید غرفه‌های مختلف اختصاص داد. به غرفه‌هایی همچون بهداشت، سلامت و محیط زیست، غرفه احیای اصلاح سبک زندگی اسلامی – ایرانی، اندیشکده قلب سلیم، باشگاه سلامت بانوان مهاد، کیمیاگران پسماند سرزمین پارس، شرکت آلتن کاغذ قوشاچای، مرکز آوند حکمرانی مردمی و ... سرزد

جولانگاه ایده‌ها و خلاقیت‌های ایرانی

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی در پایان نیز به غرفه تبلیغات اسلامی آمد و با مسئولین میز خدمت این غرفه و همچنین مسئولین سامانه اطلاعات و ارتباطات شهید باقری که به صورت مشترک در غرفه سازمان تبلیغات حضور داشتند به گفتگو پرداخت.

وی دردیدار از این نمایشگاه ابراز امیدواری کرد که مسئولین خدوم  با حضور در این رویداد و به صورت پیگیر، بتوانند حلقه وصلی بین گروه‌های تولید و خلاق در این نمایشگاه با دولت و کارخانجات باشند تا هر چه زودتر کشور از بند مشکلات عدیده و وابستگی به خارج از کشور رهایی یابد.

جولانگاه ایده‌ها و خلاقیت‌های ایرانی

«نخستین رویداد هم افزایی مدیریت ایران 1401» یک رویداد سه روزه است که از یکشنبه تا سه شنبه چهارم مرداد 1401 در شبستان مصلی تهران میزبان مدیران ارشد کشوراست.

جولانگاه ایده‌ها و خلاقیت‌های ایرانی

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار