کد خبر: ۴۷۰۶
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه:

تقویت موسسات قرآن و عترت نیاز جامعه امروز است

حجت‌‌الاسلام رازیانی گفت: برای گسترش فعالیت‌های قرآنی، تقویت موسسات قرآن و عترت نیاز جامعه امروز است.
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه ظهر سه شنبه ۴ تیرماه در بازدید از فعالیت‌ها و کلاس‌های قرآن موسسه پیام راستی با تقدیر از خدمات مدیر و مربیان موسسه در زمینه ارتقاء فرهنگ دینی و توسعه فعالیت‌های قرآنی، اظهار کرد: مؤسسات قرآن و عترت، فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای در زمینه‌های قرآنی، دینی و فرهنگی دارند، اما به میزانی که جامعه اسلامی ما نیاز دارد، کفایت نمی‌کند.
وی افزود: نیاز است مؤسسات قرآن و عترت در نقاط مختلف کشور تقویت شوند بنابراین برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی بر این مدار قرارمی‌گیرد تا بتوانیم بخشی از نیاز‌های جامعه را در مباحث قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی پوشش دهیم.
حجت‌الاسلام رازیانی تصریح کرد: مؤسسات قرآن و عترت که می‌خواهند در زمینه تبلیغ و ترویج به موضوع قرآن‌شناسی بپردازند باید در بخش تعامل و همکاری هر چه بیشتر با سایر نهاد‌ها و خصوصا مراکز علمی فعال‌تر باشند. در شرایط فعلی، مؤسسات قرآن و عترت باید برگزاری نشست‌های تخصصی کاربردی با آموزش و پرورش، مراکز علمی، دانشگاهی و همچنین حوزه‌های علمیه بیش از گذشته داشته باشند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار