کد خبر: ۴۸۳۸
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جیرفت مطرح کرد

اعزام ۱۱۰ مبلغ در ایام محرم به نقاط مختلف شهرستان جیرفت

حجت الاسلام حسین محمدی گفت: امسال با حضور ۱۱۰ مبلغ مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در نقاط مختلف این شهرستان اقامه می‌شود.
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

اعزام ۱۱۰ مبلغ در ایام محرم به نقاط مختلف شهرستان جیرفت

به گزارش نهضت، حجت الاسلام «حسین محمدی» ز جنوب کرمان، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امام حسین (ع)، گفت: در شهرستان جیرفت نیز همچون سایر نقاط کشور مراسم سوگواری سالار شهیدان و یاران با وفای آن حضرت از شب گذشته آغاز شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت افزود: امسال با حضور ۱۱۰ مبلغ مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در نقاط مختلف این شهرستان اقامه می‌شود.

وی ابراز کرد: در محرم امسال سعی شده در اقامه عزای حسینی بیشتر از ظرفیت مبلغین بومی استفاده شود و به همین منظور اکنون تنها ۳۰ نفر از مبلغین غیر بومی در قالب طرح هجرت در شهرستان حضور دارند.

حجت الاسلام محمدی با یادآوری این مطلب که مبلغین اعزامی از قم، کاشان و مشهد هستند، اظهار کرد: مبلغین در مناطق شهری و همچنین در روستاهای کم برخوردار مستقر شده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت یادآور شد: در آستانه ورود به ماه محرم همایش هیئت های مذهبی با حضور مداحان، مبلغین و هیئت های مذهبی در مصلی نماز جمعه شهر جیرفت برگزار شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش،هم اندیشی و توجیه هیئت های مذهبی، مداحان و مبلغین در خصوص برپایی هر چه بهتر مراسم عزاداری ماه محرم بود.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به برنامه های ماه محرم گفت: برنامه محوری عزاداری در قالب اجتماع بزرگ هیئت های مذهبی است که عصر روز پنجم ماه محرم در محل چهار راه بسیج (فرمانداری) برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت اضافه کرد: این اجتماع که با حضور هیئت های مذهبی برگزار می‌شود ، قرار است به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز استان پخش شود.

وی عنوان کرد: به منظور هماهنگی و همکاری هیئت های مذهبی در اجرای این اجتماع بزرگ، نشست شورای اداری شهرستان در همین راستا برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی در خاتمه تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا امسال نیز همچون سال های گذشته باید در برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) نکات بهداشتی رعایت شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار