کد خبر: ۵۰۰۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز:

دشمنان اسلام با تمام توان، بنیادهای اصلی خانواده‌ها را مورد هجمه قرار داده  اند.

حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان گفت: دشمنان اسلام با تمام توان، بنیادهای اصلی خانواده‌ها را مورد هجمه قرار داده و نسل جوان نیز در صف اول این تهاجم هستند، ما نیز باید با برنامه‌ریزی درست با تمام نیرو در مقابل این تهاجم‌ها بايستيم.
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان، حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان  رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز در دیدار با اعضای مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان کردستان،  ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم با بیان اینکه کار فرهنگی یک جهاد بزرگ است بیان داشت: تبلیغ فرهنگ دینی، نشر فرهنگ اسلامی وقرآنی است و از ضروری ترین امور فرهنگی است.

حجت‌الاسلام جمادیان افزود: امروز که تهاجم آشکار فرهنگی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به روشنی مشهود است و دشمنان اسلام با تمام توان، بنیادهای اصلی خانواده‌ها را مورد هجمه قرار داده و نسل جوان نیز در صف اول این تهاجم هستند ما نیز باید با برنامه‌ریزی درست با تمام نیرو در مقابل این تهاجم‌ها بايستيم.

وی با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی تبلیغی قلب تپنده سازمان تبلیغات هستند، گفت: امروز ما نیاز شدید به تبیین حقایق داریم و شرایط امروز جامعه ما و نسل نو و اینکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بحث جهاد تبیین را مطرح و تاکید فرموده‌اند، یکی از رسالت های کانون های فرهنگی تبلیغی  جهاد تبیین است.

اعضای مجمع  کانون های فرهنگی تبلیغی  ضمن ارائه گزارش از عملکرد کانون های شهرستان سقز، خواستار برنامه‌ریزی و تقویت برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی کانون با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شدند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار