کد خبر: ۵۱۸۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد:

ايجاد شبکه منسجم «جهاد تبيين» در سراسر كشور

حجت‌الاسلام اخوان‌صباغ راهبرد سازمان تبلیغات را توجه به جهاد تبیین و ایجاد شبکه منسجم تبیین‌گران در کشور دانست و گفت: در جنگ پیچیده ترکیب و فرهنگی امروز می‌طلبد آرایش جنگی به خود بگیریم لذا از تمام ظرفيت‌هاي فرهنگي خوزستان براي حضور مؤثر در عرصه جهاد تبيين استفاده خواهيم كرد.
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

جبهه انقلاب اسلامی و جهاد فرهنگی به صورت ویژه دنبال شود

به گزارش نهضت، حجت‌الاسلام مهدی اخوان‌صباغ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان  در دیدار با رئیس حوزه هنری خوزستان، درمورد رویکرد سازمان تبلیغات در زمینه جهاد تبیین اظهار کرد: بعد از اینکه رهبر انقلاب بر موضوع جهاد تبیین تأکید کردند، راهبرد سازمان تبلیغات در سراسر کشور،فعاليت در عرصه جهاد تبیین و ایجاد یک شبکه منسجم تبیین‌گران در کشور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه این ظرفیت را در تمام بخش‌ها و تشکل‌هایی که با اداره كل تبلیغات اسلامی خوزستان در ارتباط هستند، فعال خواهیم کرد افزود: ظرفیت‌های بسيار خوب و نابی از مجموعه‌های مردمی، مؤسسات، خانه‌های قرآن، تشکل‌های مذهبی، هیئات مذهبي، ائمه جماعات و مبلغان و بانوان فرهیخته وجود دارند که از تمام آن‌ها براي فعاليت گسترده در عرصه جهاد تبیین، بهره خواهيم برد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی به ویژه در بخش نیروی انسانی در خوزستان وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با یک وحدت رویه و انسجام، اقدامات مورد نظر را با تمام توان  پیش ببریم تصریح کرد: ما باور داریم در یک جنگ فرهنگی پیچیده و ترکیبی قرار گرفته‌ایم و به فرموده مقام معظم رهبری در این جنگ ترکیبی باید حمله ترکیبی کرد.

حجت‌الاسلام اخوان‌صباغ اصلی‌ترین رویکرد سازمان تبلیغات را خروج از حالت انفعال و فعال کردن آنها دانست و عنوان کرد: در این فضا نگاه ویژه به مردم و استفاده از ظرفیت‌های مردمی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی کار به مردم سپرده شد و حضور بسیجی‌وار، جنگ را به پیروزی رساند اضافه کرد: اکنون نیز دشمن دائماً در حال برنامه‌ریزی و ایجاد ظرفیت‌های جدید برای مقابله است لذا  می‌طلبد آرایش جنگی به خود بگیریم و جبهه انقلاب اسلامی و جهاد فرهنگی را به‌صورت ویژه دنبال کنیم که این امر منوط به اخلاص، برنامه‌ریزی، نوآوری و استفاده از تمام ظرفیت‌هاست، اگرچه فاصله ما تا مطلوب‌ها زیاد است.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار