مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

مهرواره با نور با قوت در استان برگزار می‌شود

تبریز- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مهرواره با نور ویژه بانوان فعال و شریکة الامامان در آذربایجان شرقی برگزار می شود.
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود حسینی در جلسه ستاد استانی مهرواره با نور گفت: مهرواره با نور یک طرح کشوری بوده که همزمان با سراسر کشور در استان نیز به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با قوت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح مهرواره با نور با هدف بیان و حل مسئله و گره گشایی برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این طرح باید عدد ۱ را به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵ ارسال نمایند تا لینک ثبت نام و سایت آن به تلفن همراه علاقه‌مندان ارسال شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی سپس درخصوص موضوعات این طرح نیز اظهار داشت: ثبت خاطرات بانوان مسجدی، ثبت خاطرات شریکه الامامان و ثبت مسائل مختلف خانواده و حل آن‌ها از موضوعات اصلی مهرواره با نور است.

وی ابراز داشت: بانوان نقش اصلی را در اسلامی کردن سبک زندگی خانواده‌ها دارند و می‌توانند به صورت ویژه‌ای روی جامعه تاثیر گذار باشند. این طرح به نقش مهم بانوان می‌پردازد.

ارسال نظر