کد خبر: ۵۲۷۰
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

در «مهرواره بانور » حضور فعال داريم

حجت‌الاسلام قنبری از میزبانی استان سمنان برای برگزاری مهرواره «با نور» خبرداد و گفت: موضوع این پویش، کنشگری و استفاده از ظرفیت بانوان در حل مسائل محله محور است.
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

 

مهرواره «با نور» دراستان سمنان برگزار می شود

به گزارش نهضت، حجت‌الاسلام «علیرضا قنبری» در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه «مهرواره با نور» در سراسر کشور و در استان‌های مختلف از جمله سمنان برگزارمی شود گفت: این مهرواره برای گروه بانوان برنامه‌ریزی‌شده و چند هدف را دنبال می‌کند که یکی از آن‌ها فعال سازی ظرفیت بانوان و کنشگران محلات است تا این قشر بتوانند مشکلات و آسیب‌های اجتماعی حوزه زنان را در محله هدف خودشان برطرف کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه چند هدف برای این مهرواره برنامه‌ریزی‌شده است، اظهارداشت: یکی دیگر از اهداف این طرح سالم سازی فضای خانواده و همچنین ایجاد امید در محله با رفع مشکلات و مسائل محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام قنبری ایجاد انگیزه در بین کنشگران و فعال شدن بانوانی که فعالیت فرهنگی دارند را ز جمله دیگر محورهای این طرح عنوان کرد وافزود: مهرواره با نور دنبال حل مسائل محلات با کنشگری بانوان است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه دیده شدن و هویت بخشی به بانوان و نقش آنان در رفع مسائل و مشکلات از دیگر مسائل مطروحه در این مهرواره است، ابراز کرد: در این طرح از ظرفیت بانوانی که گره‌گشای مشکلات محله هستند، تقدیر می‌شود كه در استان نيز ما حضوري فعال در اين رويداد داريم.

وی تصریح کرد:همچنین در این مهرواره بانوان فعال محلات، مبلغان حوزوی، سنتی، هیئت‌های مذهبی بانوان، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی بانوان و مداحان و ستایشگران خواهر و همچنین همسران روحانیان و ائمه جماعات و مبلغان حوزوی جامعه هدف قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام قنبری با اشاره به اینکه  شبکه شریكه الامام از دیگر مخاطبان این طرح خواهد بوداظهارداشت: این بانوان در مباحث خانواده و همچنین مسائل حوزه زنان و موضوعات اجتماعی به صورت محله محور، حضور فعال پیدا خواهند کرد.

 معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان کرد:همچنین ما اعتقاد داریم که اگر زنان جامعه در این حوزه‌ها فعال شوند و با توجه به  توانی که در وجود بانوان است در مسائل ورود کنند، شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در سطح فرهنگی و اجتماعی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خداوند در وجود زنان نقش راهنمایی و تربیتی قرار داده است، گفت: استفاده از این ظرفیت در حل مسائل اجتماعی و تکریم بانوان فعال در این حوزه از جمله مهمترین محورهایی است که سازمان تبلیغات اسلامی در اجرای مهرواره بانور دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام قنبری شناسایی و تقویت ظرفیت‌های بانوان در حل مسائل محله محور، را از دیگر موضوعاتی دانست که در قالب این مهرواره دنبال می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: فعالیت در حوزه آسیب‌های اجتماعی نیز از جمله دیگر موضوعاتی است که با اجرای این مهرواره به دنبال آن هستیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار