کد خبر: ۵۴۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در نشست مشترک با استاندار عنوان کرد:

پیشگامی سازمان تبلیغات در رفع آسیب های اجتماعی

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: این سازمان در رفع آسیب های اجتماعی پیشگام است و به زودی کلینیک تخصصی مهدا نیز در استان سمنان آغاز به کار خواهد کرد
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی  استان سمنان نشست مشترک استاندار سمنان با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در محل استانداری سمنان برگزار شد و گزارشی از اقدامات و فعالیت های این سازمان در سطح استان ارائه شد. 
حجت الاسلام دکتر عباس عبداللهی مدیر کل این سازمان در این نشست به دستور امام در خصوص تشکیل نهاد شورای عالی تبلیغات اسلامی در سال 60  اشاره کرد و گفت: دومین دفتر تبلیغات اسلامی سطح کشور توسط آیت الله احمدی بیارجمندی سال 61 در شاهرود تاسیس و راه اندازی شد. 
وی با اشاره به فعالیت 36 موکب ثبت شده اربعین در استان سمنان بیان کرد: غنای دینی و مذهبی در سطح استان بیانگر این است که اصالت های مردم در سطح استان مذهبی است و مردم پای دین هستند. 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان کمبود نیروی انسانی، اعتبارات و مشکلات بعضی زیرساخت ها را از مهم ترین مشکلات پیش روی این سازمان در سطح استان عنوان کرد و افزود: در سال های گذشته برای راه اندازی حسینیه هنر و خانه مداحان زمین خریداری شد اما به دلیل کمبود اعتبار ساخت آن تا کنون به تعویق افتاده است.  
عبداللهی شبکه های هیئات، کانون های فرهنگی تبلیغی، مساجد شهری و روستایی، مدارس صدرای ولایت و نهاد تبلیغ که متشکل از جامعه ی مبلغان وعاظ و مداحان می باشد را از ظرفیت های مهم سازمان تبلیغات اسلامی در سطح استان سمنان برشمرد و تصریح کرد: شبکه مساجد و هیئات از ظرفیت های مهم این سازمان است که اگر بتوانیم به خوبی آن را استحصال و بارور کنیم در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حل مسائل فرهنگی و اقتصادی می تواند به دولت کمک می کند. 
وی با اشاره به امضای تفاهم نامه ما بین وزارت کشور و سازمان تبلیغات در خصوص ایجاد پایگاه های فرهنگی اجتماعی در حاشیه شهرها گفت: در حال حاضر 8 پایگاه فرهنگی اجتماعی در سطح استان راه اندازی شده است و با برنامه ریزی های انجام شده با ایجاد 7 پایگاه فرهنگی اجتماعی دیگر تعداد این پایگاه ها در سطح استان به 15 پایگاه افزایش خواهد یافت. 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تاکید کرد: این سازمان با استفاده از شبکه تبلیغی خود آماده کمک رسانی برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و هدایت آحاد جامعه به سمت ارزش های دینی در سطح شهرها و روستاها است.   
عبداللهی با اشاره به پشتیبانی تخصصی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در مورد مسائل مربوط به خانواده بیان کرد: به زودی کلینیک تخصصی مهدا در سراسر استان با رویکرد اسلامی و ارائه آموزش ها و مشاوره های تخصصی مربوط به خانواده افتتاح و آغاز به کار خواهد کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار