کد خبر: ۵۴۹۳
به همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان؛

پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت در گلستان برگزار می شود

به همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان، پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت در استان برگزار می شود.
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳

به گزارش پایگاه خبری نهضت، نخستین نشست کمیته راهبری پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

در این نشست کارشناس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان، معاونت فرهنگی و اجرایی مرکز خدمات استان، نمایندگان حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی مردمی و رئیس هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی استان، مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت و کارشناس اعزام مبلغ استان حضور داشتند، همچنین در این نشست؛ گزارش مختصری از برگزاری جشنواره در سال گذشته ارائه شد.

در ادامه این نشست، ضمن ارائه آمار سال گذشته و همچنین بانک اطلاعاتی مبلغان و فرزندانشان، به بررسی آسیب‌های سال گذشته و تبدیل آن به فرصت درسال جاری و تاکید بیشتر بر حضور حداکثری طلاب بردار و همسرانشان، طلاب خواهر و فرزندانشان و اهتمام بر هم افزایی همه دستگاه‌های فرهنگی، با توجه به ابلاغ سازمان دارالقرآن الکریم و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه پیشنهاداتی در رابطه با برگزاری شیوه نامه مسابقات و همچنین آموزش داوطلبین در رشته‌های مختلف مطرح شد.

در پایان این نشست تاکید شد که تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره چه از طریق فضای مجازی و محیطی (توزیع پوستر، پخش تیزر، نصب بنر و غیره) به شکل مطلوب از سوی‌اعضا به ویژه مرکز خدمات انجام شود و پس از پایان ثبت نام و گزارش آماری شرکت کنندگان در رشته‌های مختلف، نشستی با حضور اعضای کمیته برگزار و روند اجرایی آن بررسی شود.

گفتنی است، به همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گلستان، پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت در استان برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار