کد خبر: ۵۴۹۶

«میزان»، نقشه راهی برای نخبه‌پروری در هیات‌ها

کانون دانش‌پژوهان نخبه به عنوان یک کانون علمی فرهنگی و هیات‌پایه در راستای انتشار دانش و تجربیات خود در حوزه‌ی تربیت نخبگان جوان و نوجوان، به تازگی اقدام به انتشار کتابی با عنوان «میزان» کرده است.
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴

 

کتاب«میزان»میزانی برای نخبه‌پروری در هیات‌هابه گزارش نهضت؛  کتاب میزان در حقیقت نقشه راهی کاربردی برای هیئات، مدارس، کانون‌های فرهنگی مذهبی و کلیه مجموعه‌هایی است که قصد دارند استعدادهای‌برتر پیرامونی خود را شناسایی کرده و در راستای شکوفا سازی توامانِ علمی و تربیتی آن‌ها تلاش کنند.
این کتاب  به همت جمعی از طلاب و پژوهشگران کانون دانش پژوهان نخبه که خود تربیت‌یافته هیئت «کریم آل‌طه» به عنوان  یک هیئت نخبگانی هستند، تدوین شده و توسط انتشارات «تراث» به رشته تحریر در آمده است.
بخش ویژه‌ای از این کتاب به‌طور ویژه به جایگاه هیئات تراز انقلاب اسلامی به عنوان یک بستر و قالب تربیت نسل نوجوان و جوان پرداخته است که در کنار تجربه‌نگاری جذب و پرورش جوانان و نوجوانان به کانون دانش‌پژوهان نخبه از طریق هیئت به این موضوع پرداخته شده است.
مراسم رونمایی از این کتاب پیش از برگزاری هیات هفتگی کریم آل طه در روز چهارشنبه مورخ ۲ شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۰۰ در مسجد لولاگر میدان جمهوری تهران برگزار خواهد شد.

 گفتنی است سخنران این مراسم ناصر باقری، قائم مقام ریاست بنیاد ملّی نخبگان خواهد بود. همچنین سید محمد صاحبکار، رییس سابق مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان بنیاد ملی نخبگان و معاون فعلی راهبردی قوه قضاییه از مهمانان مراسم رونمایی این کتاب است.
هیئت کریم آل طه با سابقه بیست ساله هیئتی است که بیشتر کادر اجرایی و مخاطبین آن از دانشجویان نخبه و مدال‌آوران المپیاد‌های کشوری و جهانی هستند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار