کد خبر: ۵۵۵
امام جمعه گرمسار:

اساس اسلام محبت اهل بیت است

امام جمعه گرمسار گفت: اساس اسلام محبّت اهل بیت و عشق و محبت به اهل بیت انسان ساز است.
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان همایش تجلیل از موکب داران اربعین حسینی و تکریم و معارفه مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار برگزار شد. 
حجت الاسلام سید علیرضا آرامی امام جمعه گرمسار در این مراسم هدف از خلقت انسان را کمال و قرب الی الله عنوان کرد و گفت: هر چیز پایه و اساسی دارد و اساس اسلام محبّت اهل بیت است و هیچ چیز به اندازه ی عشق و محبت به اهل بیت انسان ساز نیست.
وی با بیان اینکه هرکس به معنای واقعی محب و شیعه ی اهل بیت باشد تمام خوبی ها را یکجا دارد اظهار کرد: هر چه محبت خالصانه تر باشد انسان به خدا نزدیکتر است و درجات کمال را بهتر طی می کند. 
امام جمعه ی گرمسار با بیان اینکه خداوند محبّت و عشق به اباعبدالله علیه السلام را به طور ویژه در دل انسان قرار داد است افزود: این عشق و محبت به طور ویژه انسان ساز و سعادت آور و مکتب امام حسین علیه السلام یک دانشگاه انسان سازی است. 
آرامی با تشکر از خادمان مواکب راهپیمایی نمادین اربعین تصریح کرد: آنان که برای زنده نگه داشتن یاد و نام عاشورا قدم برداشتند امام حسین دست آنها را گرفته و به قرب الی الله می رساند اما لازم است از تلاش ها و مجاهدات های انجام گرفته در این مسیر تجلیل شده و این روحیه جهادی در انجام تمام کارها ادامه دار باشد. 
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با تشکر از زحمات حجت الاسلام قنبری مدیر پیشین اداره تبلیغات اسلامی گرمسار بیان کرد: وی از جوانان تحصیل کرده و بومی شهرستان گرمسار است که با روحیه ای جهادی پرچم اسلام و اهل بیت را در دست گرفت و در این مدت با درایت و سعه ی صدر تمام امورات را با موفقیت پیش بردند. 
امام جمعه ی گرمسار خاطرنشان کرد: منصب ها و مسئولیت ها بهانه ی خدمت به دین، اهل بیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امیدواریم حجت الاسلام قنبری در مسئولیت جدید نیز منشا خیرات باشند. 
پیش از این حجت الاسلام والمسلمین علیرضا قنبری با حکم مدیر کل تبلیغات اسلامی استان به سمت معاونت فرهنگی اداره کل منصوب شده بود.
در آئین تکریم و معارفه مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسارحجت ‌الاسلام حسن غایبی به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام علیرضا قنبری تقدیر شد

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار