کد خبر: ۵۵۸۰
به همت ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان ؛

شلمچه و چذابه کانون خدمت رسانی به زائران اربعین می‌شوند

نشست هم اندیشی با موضوع طراحی و اجرای عملیات فرهنگی اربعین حسینی(ع) در اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

شلمچه و چذابه کانون خدمت رسانی به زائران اربعین می‌شوندشلمچه و چذابه کانون خدمت رسانی به زائران اربعین می‌شوند

 

به گزارش پايگاه خبري نهضت، نشست هم اندیشی با موضوع طراحی و اجرای عملیات فرهنگی اربعین حسینی(ع) در اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد. این نشست با موضوع اولین بررسی ها در دو پایانه مرزی چذابه و شلمچه و طراحی عملیات فرهنگی اربعین در این دو پایانه بود با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان و همچنین حجت‌الاسلام رویوران- مسئول فرهنگی پایانه شلمچه، حجت‌الاسلام میناوی- مسئول فرهنگی پایانه مرزی چذابه و حجت-الاسلام برهانی رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه به عنوان اداره معین مرز چذابه و حجت الاسلام موسی پور رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر به عنوان اداره معین مرز شلمچه برگزار شد.

در این نشست مقررشد؛ اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با تمام قوا در فعالیت های فرهنگی این دو پایانه و خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین(ع) در غالب حمایت فرهنگی و محتوایی از مواکب مستقر در این دو پایانه اقداماتی را طراحی و به مرحله اجرا بگذارد.

حجت الاسلام فردآقایی؛ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، تعداد مواکب در نظر گرفته شده در مرز شلمچه را قریب به 400 موکب و در مرز چذابه نیز قریب به 350 موکب عنوان کرد.

شایان ذکر است؛ زمان برپایی این مواکب که با همکاری همه دستگاه های اجرایی استان و با استفاده از ظرفیت های مردمی و هیئت های مذهبی آغاز به فعالیت و عملیات فرهنگی خواهند کرد از13 شهریور مصادف با هفتم صفر لغایت 29 شهریورماه در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ در طول این مدت علاوه بر اعزام و استقرار روحانیون در مواکب جهت اقامه نمازهای یومیه در خصوص خدمت رسانی و پاسخگویی به سوالات دینی و شرعی و ارائه مشاره های مذهبی به عموم مردم برنامه ریزی جدی صورت بگیرد.
 
همچنین اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان نیز در حمایت محتوایی از مباحث فرهنگی و تولیدات صوتی تصویری مواکب اقداماتی طراحی کرده است که ان شاالله در کنار سایر دستگاه ها شاهد خدمات رسانی خوبی به زوار اباعبدالله(ع) باشیم.
 
پایان خبر/.
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار