کد خبر: ۵۶۰۱
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی خبرداد:

عضویت ۱۰۰ هزار نخبه فرهنگی در «قرارگاه جهاد تبیین»

حجت‌الاسلام حریزاوی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در سازمان تبلیغات اسلامی و دارالقرآن الکریم گفت: نوآفرینی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و توجه به ظرفیت‌های جدید مانند ظرفیت بانوان در فعالیت‌های تبلیغی از اهم وظایف این قرارگاه به شمار مي‌روند.
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

 

تشکیل «قرارگاه جهاد تبیین» در سازمان تبلیغات و عضویت ۱۰۰ هزار نخبه فرهنگی در این قرارگاه

به گزارش  پايگاه خبري نهضت، حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی- قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی و رئيس سازمان دارالقرآن الكريم اظهارکرد: قرارگاه جهاد تبیین در سازمان تبلیغات اسلامی و دارالقرآن کریم شکل گرفته است و بیش از ۱۰۰ هزار نخبه فرهنگی کشور به این قرارگاه پیوسته‌اند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی افزود: هدف از تشکیل این قرارگاه بررسی ظرفیت‌های جدید در حوزه تبیین‌گری و روایتگری جبهه حق است همچنين؛ «توانمندسازی» و «سازماندهی فعال نیروهای نخبه و فرهنگی در میدان جهاد»، اهم وظايف اين قرارگاه هستند.

وی گفت: «نوآفرینی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی» و «توجه به ظرفیت‌های جدید» مانند ظرفیت بانوان در فعالیت‌های تبلیغی از ديگر وظایف این قرارگاه به شمارمي‌روند.

حجت‌الاسلام حریزاوی تصريح کرد: درعرصه «جهاد تبیین»؛ دو موضوع بسيار مهم تحت عناوين «استواری اندیشه انقلاب اسلامی» و «پیشرفت در حوزه بانوان» وجود دارند که اين موضوعات، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند چراکه در انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بسياري در حوزه بانوان حاصل شده است که باید برای جامعه تبیین شوند.

وی در پايان سخنان خود خاطرنشان كرد: آفت‌شناسی جریان باطل در تقابل با جبهه حق یکی دیگر از موضوعات مهم در قالب توانمندسازی این ظرفیت‌هاست و امیدواریم همانطور که بانوان خلاق در حوزه تبیین‌گری  ورود  پيدا كردند در این فضا هم  به موفقيت‌هاي بزرگي دست يابند.

 

ارسال نظر