کد خبر: ۵۷۳۰
حجت‌الاسلام علی‌اصغر سهرابی:

مطالبه رهبر انقلاب از طلاب تهران تاریخ حوزه را وارد افق جدیدی کرد

حجت‌الاسلام علی‌اصغر سهرابی گفت: در مسیر تحول و ساخت حوزه مطلوب نباید صرفا منتظر اقدام از سوی مسئولین و متولیان امر ماند، بلکه راه تحقق آن طبق فرموده مقام معظم رهبری، مبارزه و مجاهدت است.
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

به گزارش پايگاه خبري نهضت، معاون راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به زمینه‌های شکل‌گیری دیدار طلاب جوان تهرانی با مقام معظم رهبری در ششم شهریور سال ۹۶، این دیدار را نقطه عطف تاریخ حوزه برشمرد و تأکید کرد: این رویداد موجب ایجاد افق‌های جدید در تاریخ حوزه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام علی‌اصغر سهرابی در سومین گردهمایی طلبگی «نهال قدکشیده» که در محل مدرسه عالی شهید مطهری تهران برگزار شد با بیان اینکه رهبری بعد از دیدار سال ۹۵ حوزه تهران با ایشان درخواست دیدار دیگری را با حضور طلاب جوان تهران و در زمانی کوتاه داشتند، ابراز کرد: در مسیر شکل‌گیری این دیدار موانعی وجود داشت، اما به توفیق الهی این دیدار بسیار مهم در شهریور سال بعد و فقط با حضور طلاب جوان برگزار شد.

معاون راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی مهمترین اتفاق این دیدار را دعوت رهبری از طلاب جوان برای ساخت حوزه علمیه مطلوب دانست و افزود: در مسیر تحول و ساخت حوزه مطلوب نباید صرفا منتظر اقدام از سوی مسئولین و متولیان امر ماند، بلکه راه تحقق آن طبق فرموده مقام معظم رهبری، مبارزه و مجاهدت است.

حجت‌الاسلام سهرابی در پایان خاطرنشان کرد: نزدیک‌ترین راه در این زمینه نقد منصفانه و تبادل تجربیات است و لازم است در فضایی قرار بگیریم که اهمیت باهم بودن و اضطرار نیاز به یکدیگر را درک کنیم تا بتوانیم در مقام عمل، اقدامات جمعی مؤثری را رقم بزنیم.

گفتنی است، در ابتدای این گردهمایی آقایان محسنی‌فرد، شوقی، امینی، عباسقلی، فلاح، بیگی، محمودخانی، مرادی و قرقچی و خانم‌ها اسفندیاری و شیخی به نمایندگی از تشکل‌های طلبگی حوزه تهران به معرفی فعالیت، بیان تجربیات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار