کد خبر: ۵۸۰۱
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل خبر داد

پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: پیاده روی «حرم تا حرم» ویژه جاماندگان اربعین در استان برگزار می‌شود.
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
به گزارش پایگاه خبری نهضت، رضوان باقلاچی در جلسه هماهنگی ویژه برنامه «حرم تا حرم» اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین حسینی با عنوان «حرم تا حرم» همزمان با اربعین حسینی برای جاماندگان از پیاده‌روی اربعین حسینی در اردبیل برپا می‌شود.

وی بیان کرد: این پیاده روی از امامزاده صالح (ع) در میدان عالی‌قاپو تا امامزاده سید صدرالدین (ع) در ورودی شهر اردبیل به سمت مشگین‌شهر به طول پنج کیلومتر خواهد بود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با بیان اینکه این ویژه برنامه معنوی در سال‌های قبل به دلیل شیوع بیماری کرونا متفاوت‌تر برگزار می‌شد، ادامه داد: تلاش کرده‌ایم برنامه‌های فرهنگی و معنوی متنوع در طول مسیر پیش‌بینی شود.

باقلاچی خاطرنشان کرد: تدابیر خاص نیز برای جابجایی زائران و مشارکت کنندگان در این برنامه فرهنگی پیش بینی شده و شهرداری اردبیل نیز همکاری ویژه‌ای خواهند داشت.

 این مراسم با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل و هیئات مذهبی، تشکل های دینی و جامعه قرآنی استان اردبیل برگزار می شود.

وی افزود: از  عموم مردم و عاشقان اباعبدالله حسین (ع) نیز دعوت می‌شود تا در این برنامه معنوی حضور داشته باشند و از فیض برنامه بهره‌مند شوند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار