کد خبر: ۵۸۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

ترویج فرهنگ قرض الحسنه با ظرفیت مساجد و هیئات مذهبی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به گسترش همکاری بین سازمان تبلیغات و شبکه توسعه ی اجتماعی رسالت گفت: در راستای فرهنگ سازی بانک داری ناب اسلامی و ترویج فرهنگ قرض الحسنه برای مردم از ظرفیت مساجد و هیئات مذهبی استفاده خواهیم کرد.
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان حجت الاسلام دکتر عباس عبداللهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با مهدی ادب دبیر شبکه توسعه ی اجتماعی رسالت استان سمنان دیدار و در خصوص همکاری های مشترک گفتگو و تبادل نظر شد. 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن ابراز خرسندی از خدمات بانک قرض الحسنه و شبکه توسعه اجتماعی رسالت گفت: این مجموعه در شهرهای بزرگ به عنوان یک بانک بدون سود و بنگاه داری بین مردم شناخته شده و باید تلاش شود تا در سایر شهرهای کشور نیز مردم با این مجموعه و خدمات آن آشنا شوند. 
وی با تاکید بر ترویج ترویج سنت پسنديده قرض الحسنه و ترويج بانکداري اسلامي اظهار کرد: باید با فرهنگ سازی در سطح جامعه زمینه را برای ورود بیشتر مردم به بانکداری قرض الحسنه فراهم کرد. 
 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: در صورت رسیدن به یک طرح عملیاتی مشترک بین دو مجموعه در راستای فرهنگ سازی بانک داری ناب اسلامی و ترویج فرهنگ قرض الحسنه برای مردم از ظرفیت مساجد و هیئات مذهبی استفاده خواهیم کرد. 
عبداللهی با بیان اینکه تعداد زیادی از مردم با خدمات این مجموعه آشنایی ندارند و تصوّر می کنند آورده ی سودی بقیه بانک ها براشون بیشتر هست تصریح کرد: با ترویج سنت قرض الحسنه و خدمات شبکه توسعه ی اجتماعی رسالت به تدریج استقبال مردم بیشتر و این مجموعه توسعه و گسترش بیشتری خواهد کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار