کد خبر: ۵۸۹
دبیر شبکه توسعه ی اجتماعی رسالت استان سمنان:

کانون های همیاری راه اندازی می شود

دبیر شبکه توسعه ی اجتماعی رسالت استان سمنان گفت: ایجاد بهبود در سبک زندگی از طریق سه مولفه ی همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و مبادلات مالی بدون سود و کارآفرینی اجتماعی از اهداف شبکه توسعه اجتماعی رسالت است
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان حجت الاسلام دکتر عباس عبداللهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با مهدی ادب دبیر شبکه توسعه ی اجتماعی رسالت استان سمنان دیدار و در خصوص گسترش همکاری های مشترک دو مجموعه در هدف ترویج فرهنگ قرض الحسنه و اشاعه آن در سطح جامعه گفتگو و تبادل نظر شد. 
مهدی ادب دبیر شبکه توسعه ی اجتماعی رسالت استان سمنان با بیان اینکه این مجموعه در سال 91 به عنوان اولین بانک خصوصی قرض الحسنه در کشور مجوز فعالیت گرفت گفت: کارمزد این بانک از تمام بانک های کشور پایین تر و تنها حدود 2 درصد است و اعطای وام در برخی از استان های محروم مانند سیستان و بلوچستان با کارمزد صفر و به زودی در سراسر کشور با کارمزد صفر ارائه خدمت خواهد کرد. 
وی هدف شبکه توسعه اجتماعی رسالت را ایجاد بهبود در سبک زندگی از طریق سه مولفه ی همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و مبادلات مالی بدون سود و کارآفرینی اجتماعی عنوان کرد. 
دبیر شبکه توسعه ی اجتماعی رسالت استان سمنان با اشاره به کم رنگ شده سنت قرض الحسنه در کشور اظهار کرد: تلاش این مجموعه ترویج و اشاعه فرهنگ پسندیده قرض الحسنه است و امیدواریم با همکاری دو جانبه این مهم در سراسر استان توسعه یابد. 
ادب ایجاد کانون های همیاری بین اقشار مختلف مردم، مساجد و اصناف را از اهداف پیش روی این مجموعه در استان سمنان عنوان کرد و افزود: امیدواریم این هدف با استفاده از ظرفیت تبلیغات اسلامی و مجموعه ها و تشکل های مردمی این مجموعه در مدت زمان کوتاه تری تحقق یابد.   
ادب در ادامه صحبت های خود خواستار همکاری سازمان تبلیغات با این مجموعه برای شناسایی و جذب حامیان مالی شد و گفت: در شبکه توسعه ی اجتماعی رسالت به دنبال شناسایی و جذب حامیان مالی هستیم تا از محل کارکرد گردش مالی حساب خود در این مجموعه به نیازمندان واقعی انتقال امتیاز و اعطای وام داشته باشیم.

ارسال نظر