کد خبر: ۵۹۰

شبکه های مردمی و تشکل های مذهبی تبلیغات اسلامی مطالبه گر باشند

مدیر سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار گفت:‌ شبکه های مردمی و تشکل های مذهبی تبلیغات اسلامی باید مطالبه گر و عامل ارتقای سطح بینش مردم باشند.
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

ه گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در مراسمی با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، امام جمعه ی گرمسار و جمعی از مدیران ادارات این شهرستان آیین تکریم و معارفه مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار برگزار شد. 
حجت الاسلام علیرضا قنبری مدیر سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار در این مراسم با تاکید بر جدّی گرفتن عرصه ی فرهنگ گفت: آرمان ها و ارزش های گام دوم انقلاب به شرط جدی گرفته شدن عرصه فرهنگ قابل تحقق است.
وی اظهار کرد: شبکه های مردمی و تشکل های مذهبی تبلیغات اسلامی در گرمسار پایه گذار بداخلاقی های فرهنگی نباشند بلکه باید مطالبه گر و عامل ارتقای سطح بینش مردم باشند.
مدیر سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار ضمن تقدیر و تشکر از حمایت و همراهی مردم و مسئولان به ویژه حجت الاسلام آرامی امام جمعه گرمسار با برنامه های تبلیغات اسلامی افزود: آنچه انجام شد لطف خدا بود و خدا را شاکریم که توفیق خدمت به نظام، انقلاب و مردم خوب گرمسار را برای ما فراهم کرد و اگر کوتاهی و نارسایی هایی وجود داشت از مردم طلب حلالیت می کنم. 
قنبری تصریح کرد: حمایت ائمه ی جمعه لازمه ی قوّت گرفتن همه ی ادارات در شهرستان های استان است و خدا را شاکریم که تمام اقدامات انجام گرفته توسط تبلیغات اسلامی در گرمسار با حمایت حجت الاسلام آرامی امام جمعه ی محترم همراه بود. 
وی یادآور شد: مدیر جدید تبلیغات اسلامی نیز از نیروهای جوان، تحصیل کرده، انقلابی و بومی است که یقین داریم در شهرستان گرمسار می‌تواند در کنار مردم و همه مسئولان وظایف خود را به خوبی انجام دهد.
در این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و احکام جداگانه ای، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار تکریم و معارفه شدند.
پیش از این حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا قنبری به عنوان معاون فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان منصوب شده بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار