کد خبر: ۵۹۰۰

پیاده روی «جاماندگان اربعین» در زنجان برگزار می‌شود

حجت الاسلام احمدی -رئیس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی- از برگزاری پیاده روی «جاماندگان اربعین حسینی (ع)» در استان خبر داد.
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

حجت الاسلام احمدی - رئیس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی استان- با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت پرداختن به ابعاد فرهنگی و تبلیغی اربعین و عدم امکان حضور برخی از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در پیاده روی نجف تا کربلا، امسال نیز مراسم پیاده روی جاماندگان مثل سال‌های قبل برگزار خواهد شد. برای این هدف، برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرار گرفته تا این ایام با شورهر چه  بیشتر و با حضور حداکثری مردم  گرامی داشته شود.

وی گفت: راه‌اندازی و ساماندهی موکب‌های حسینی و ایستگاه‌های صلواتی در سطح استان زنجان از جمله اقدامات در دستور کار است و سعی داریم در این موکب‌ها فضای خوبی را برای جاماندگان پیاده روی اربعین ایجاد کنیم.

 حجت الاسلام احمدی در ادامه اظهار داشت: این برنامه با محوریت و مشارکت مردم و هیأت‌های مذهبی برگزار می‌شود و همچنین برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم آخر ماه صفر برنامه ریزی‌های خوبی درحال انجام است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اضافه کرد: اجتماع جاماندگان اربعین با همکاری هیئات مذهبی و سازمان‌ها و ادارات مختلف، از ساعت ۸ صبح روز اربعین حسینی تا ساعت ۲۰  شنبه ۲۶ شهریور از جاده گاوازنگ به سمت مزار شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار