کد خبر: ۵۹۱
مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار:

زمینه سازی تحقق گام دوم انقلاب اسلامی ضروری است

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار گفت: زمینه سازی تحقق گام دوم انقلاب اسلامی ضروری است و اگر همه دلسوزانه و همدلانه کار کنیم می توانیم در گام دوم انقلاب اسلامی موفق شویم.
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در مراسمی با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، امام جمعه ی گرمسار و جمعی از مدیران ادارات این شهرستان آیین تکریم و معارفه مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار برگزار شد. 
حجت الاسلام حسن غایبی مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار در این مراسم با تاکید بر زمینه سازی برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی گفت: باید تمام تلاش و ظرفیت خود را به کار بندیم تا در مسیر گام دوم انقلاب قرار بگیریم و اگر همه دلسوزانه و همدلانه کار کنیم می توانیم در گام دوم انقلاب اسلامی موفق شویم.
 وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب دشمن تمام تبلیغات خود را بر نا امیدی و بی اعتمادی مردم قرار داده است اظهار کرد: مبلغان فرهنگی باید اعتماد مردم را جلب کرده و در جهت تقویت باورهای مردم تلاش زیادی داشته باشند. 
مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار افزود: انتظاری که به واسطه ی حجت الاسلام قنبری از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار ایجاد شده زیاد است و امید آن دارم بتوانیم با همان سرعت و بلکه بیشتر فعالیت های این اداره را در گرمسار ادامه دهیم. 
غایبی با بیان اینکه شهرستان گرمسار ظرفیت نیروی انسانی و غیرانسانی زیادی دارد خاطرنشان کرد: فعال شدن این ظرفیت ها در گرو فعالیت مسئولانی است که در این شهرستان مشغول به کار هستند. 
در این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و احکام جداگانه ای، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار تکریم و معارفه شدند.
پیش از این حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا قنبری به عنوان معاون فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان منصوب شده بود و حجت الاسلام حسن غایبی نیز به عنوان مدیر جدید تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار معارفه شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار