کد خبر: ۵۹۹۸

پویش «قدم عاشقی» برگزار می‌شود

پویش قدم عاشقی، حرکت کاروان اربعین، امتداد عاشورا تا ظهور؛ همزمان با ایام اربعین حسینی برگزار می‌شود.
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

به گزارش پایگاه خبری نهضت، پویش قدم عاشقی، حرکت کاروان اربعین، امتداد عاشورا تا ظهور؛ همزمان با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می‌شود.

این پویش در دو بخش برگزار می‌شود که بخش نخست آن به این ترتیب خواهد بود که شرکت کنندگان بخشی از کتاب قدم عاشقی را در صفحه اینستاگرام با تگ صفحه @nehzat_teh و هشتگ #قدم_عاشقی منتشر می‌کنند؛ با ذکر این مطلب که نماگرفت (اسکرین شات) برای صفحات خصوصی الزامی است و صفحاتی که بازدید بیشتری داشته باشند از امتیاز بیشتری نیز برخوردار خواهند شد.

در بخش دوم، علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند با تهیه یک پادکست و یا قرائت بخشی از کتاب با صدای خود،  آن را به مدیر صفحه @nehzat_teh ارسال کنند.

پویش «قدم عاشقی» برگزار می‌شود

گفتنی است، علاقه مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا روز ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۱ به نشانی‌های اعلام شده ارسال کنند و در پایان به شرکت کنندگان حائز امتیاز بالاتر، به قید قرعه هدایای نقدی و غیرنقدی اهدا خواهد شد.

 کتاب قدم عاشقی نوشته استاد حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا عابدینی» است که در ۳ گفتار «اربعین و ظهور حق در طول تاریخ»، «اربعین؛ امتداد عاشورا تا ظهور» و «شرح زیارت نامه اربعین» منتشر شده و ماحصل سخنرانی‌های ایشان درخصوص اربعین حسینی است.

 لازم به ذکر است که تولید محتوا از کتاب مذکور در حال انجام است و به صورت مستمر در صفحه اینستاگرام اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران انتشار می‌یابد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار