کد خبر: ۶۰۴۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

راه اندازی مواکب از مصادیق عظیم مناسبت‌های دینی و مذهبی است

حجت‌الاسلام انصاری راد گفت: فراهم کردن زمینه‌های حضور زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام با راه اندازی مواکب نوعی خدمت دینی فرهنگی و اجتماعی و یکی از مصادیق عظیم مناسبت‌های دینی و مذهبی است.
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

به گزارش نهضت ، حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در حاشیه بازدید از مواکب استان هرمزگان در مسیر عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام ضمن تسلیت پیشاپیش فرارسیدن اربعین اظهار کرد: فراهم کردن زمینه های حضور زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام با راه اندازی مواکب نوعی خدمت دینی فرهنگی و اجتماعی و یکی از مصادیق عظیم مناسبت های دینی و مذهبی است.

وی افزود: مواکب در مساجد شهرستان های بندرلنگه ، خمیر و پارسیان راه اندازی شده و شاهد ارایه خدمات به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام توسط جوانان و نوجوانان هستیم که همه در کنار هم با وحدت و انسجام خاصی فعالیت می‌کنند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن تشریح فعالیت ها و خدمات این موکب تصریح کرد: در این موکب نمازهای جماعت برگزار می‌شود و همچنین فعالیت های فرهنگی صورت می‌گیرد و هم به زائران مرقد مطهر امام حسین علیه السلام خدماتی از قبیل تهیه و توزیع غذا، پذیرایی از زائران ارایه می شود.

حجت‌الاسلام انصاری راد ادامه داد: این یک حرکت دینی و فرهنگی و قابل تحسین هست، اینجا همه عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) خالصانه و بدون هیچگونه چشم داشتی در راستای تأمین رفاه زائران فعالیت می‌کنند و اجرشان را از حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام طلب می‌کنند.

وی همچنین گفت: راه اندازی مواکب سبب شده فضایی کاملا معنوی ایجاد گردد لذا توصیه می شود این توفیقات که امسال در این مسجد نصیب دوستان شده، بعنوان تجربه در سالهای آینده مورد استفاده قرار گیرد تا شاهد حضور فعال همه اقشار مردمی به ویژه جوانان عزیز در برپایی این موکب ها باشیم.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان از دست اندرکاران برپایی مواکب  قدردانی کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار