کد خبر: ۶۰۸۲

مراسم عزاداری شبانه در مواکب‌ زنجان برگزار می‌شود

مسئول بسیج مداحان استان زنجان گفت: با حضور سخنرانان ومداحان برجسته کشور؛ مراسم عزاداری شبانه در موکب‌های زنجان برگزار می‌شود.
۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

به گزارش پایگاه خبری نهضت، جلیل محمدی مسئول بسیج مداحان استان زنجان در گفتگو با خبرنگار نهضت اظهار داشت: با نزدیک شدن به اربعین حسینی روز به روز به تعداد زائران در عراق افزوده می‌شود و در همین راستا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد تا اکثر موکب‌ها به طور شبانه مراسم عزاداری برگزار کنند.

وی با بیان اینکه موکب‌های زیادی از زنجان در کشور عراق برپا شده‌اند، مطرح کرد: این موکب‌ها برنامه‌های ویژه‌ای به‌شکل شبانه برای زائران دارند و مداحان زنجان در این موکب‌ها برنامه‌های خود را برگزار می‌کنند.

مسئول بسیج مداحان استان زنجان گریزی به برنامه عزاداری هیئت ثارالله زنجان در کربلا زد و گفت: برنامه عزاداری هیئت ثارالله از‌ امشب تا اربعین بعد از نماز مغرب و عشاء با مداحی مهدی رسولی  برگزار خواهد شد. همین طور در روز اربعین مراسم عزاداری این هیئت بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

وی  گفت: سید یوسف شبیری با هیئت فاطمیون به مراسم اربعین اعزام شده‌ است و در چند روز گذشته این هیئت در حرم حضرت علی(ع) مراسم روضه و سینه‌زنی برگزار کرد. همین طور قرار است از امروز تا اربعین مراسم عزاداری خود را در بین‌الحرمین برگزار کنند.

محمدی افزود: جواد رسولی و دیگر مداحان مشهور زنجان هم در کشور عراق حضور دارند و به طور شبانه در موکب‌های زنجان مراسمات عزاداری خود را برگزار می‌کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار