کد خبر: ۶۱۳۰

پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در اصفهان

همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پیاده‌روی جاماندگان حسینی با عنوان کاروان« الی اصحاب الحسین» در مسیرهای منتهی به گلستان شهدای اصفهان با حضور خیل عظیم عاشقان و دلدادگان سیدالشهدا(ع) برگزار شد.
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

به گزارش پایگاه خبری نهضت ، همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پیاده‌روی جاماندگان حسینی در مسیرهای منتهی به گلستان شهدای اصفهان با حضور خیل عظیم عاشقان و دلدادگان سیدالشهدا(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی فوقی مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت : در مسیر این رویداد بزرگ مردمی، به همت و یاری هیئات مذهبی و کانونهای فرهنگی تبلیغی بیش از ۱۰۰ موکب ، خدمات متنوع و گسترده‌ای به زائران اربعینی ارائه کردند.

وی بیان کرد: برنامه پیاده روی ، سخنرانی ،مداحی و عزاداری هیئات مذهبی و تجدید میثاق با شهدای آرمیده درگلستان شهدا از برنامه های مهم تدارک دیده شده برای کاروان مردمی و عاشقان و دلسوختگان و جاماندگان ار سفر معنوی اربعین و پیاده روی عارفانه نجف به کربلا بود. همچنین وسیله ایاب و ذهاب از جمله اتوبوس و خطوط مترو برای تسهیل انتقال زائران اربعینی حسینی از گلستان شهدا به نقاط مختلف شهر مهیا شد.

حجت‌الاسلام محسن کریمی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اصفهان نیز اظهار کرد: امسال نیز همچون سال گذشته رویداد خودجوش بزرگ مردمی پیاده‌روی اربعین حسینی با عنوان الی اصحاب الحسین در روز اربعین از نماز صبح تا شام اربعین از درب منازل، مساجد و حسینیه‌ها بصورت قافله و خانوادگی به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

وی افزود: خیل عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در اصفهان با زمزمه «یا لیتنا کنا معکم» همراه با زائران میلیونی پیاده‌ روی بزرگ نجف به سمت کربلا از سه مسیر اصلی به سمت گلستان شهدا حرکت و فرازی از زیارت اربعین را هم پیمان شدند که «وَ نُصرتی لَکُم مُعَدًه» و آمادگی خویش را برای ظهور حضرت مهدی اعلان داشتند و عشق و ارادت خود را به  شهدای کربلا و انقلاب اسلامی نشان دادند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار