کد خبر: ۶۱۴۹
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل:

نمایشگاه نقاشی «جلوه های ایثار» در اردبیل برگزار می شود

مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه نقاشی جلوه های ایثار در اردبیل خبرداد و گفت: این نمایشگاه همزمان با هفته دفاع مقدس در اردبیل برپا خواهد شد.
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

نمایشگاه نقاشی «جلوه های ایثار» در اردبیل برگزار می شود

حسین‌آزاد مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما،  مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه نقاشی جلوه‌های ایثار در اردبیل خبرداد و گفت: این نمایشگاه که همزمان با هفته دفاع مقدس در اردبیل برپا خواهد شد مجموعه آثار عسگر حقی از هنرمند جوان و مطرح اردبیلی به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: نمایشگاه نقاشی پرتره جانبازان و ایثارگران بیمارستان ایثار، یکی از شاخص‌ترین اتفاقات در عرصه هنر‌های تجسمی استان در چند سال اخیراست و طی چندین سال تلاش هنرمندانه از چهره جانبازان و ایثارگران کل کشور که در بیمارستان ایثار اردبیل بستری هستند، نقاشی شده است.  

آزاد گفت: نمایشگاه نقاشی «جلوه‌های ایثار» به همت حوزه هنری استان اردبیل و با مشارکت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، بیمارستان ایثار شهید پاریاب اردبیل و کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل روز سه‌شنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰  افتتاح و تا ۳۱ شهریورماه در نگارخانه زنده‌یاد شهرام رضایی به نشانی اردبیل، بالاتر از میدان علی‌آباد، روبروی نیروگاه برق، حوزه هنری استان، همه روزه به جزء روز‌های تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۴ میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

عسگر حقی متولد ۱۳۵۳ در اردبیل و دانش‌آموخته رشته گرافیک در مقطع کاردانی می‌باشد. وی نقاشی را از سال ۱۳۸۲ به‌صورت حرفه‌ای دنبال کرده و کسب چندین عنوان ملی و حضور در بیش از ۱۰ نمایشگاه گروهی از جمله فعالیت‌های ایشان است.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار