کد خبر: ۶۱۵۹
رئیس اداره تبلیغات اسلامی پردیس:

مراسم پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی در شهرستان پردیس برگزار شد

حجت الاسلام واسعی گفت: همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، مراسم بزرگ پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی روز شنبه در شهرستان پردیس برگزار شد.
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ حجت الاسلام «واسعی» گفت: پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی از ساعت ۸:۳۰ صبح روز شنبه، ۲۶ شهریورماه همزمان با اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در شهرستان پردیس برگزار شد.

واسعی اظهار کرد: مراسم امسال با حضور حداکثری مردم و عزادارن حسینی از میدان امام خمینی (ره) تا امامزاده سلطان مطهر برگزار شد و در طول مسیر راهپیمایی ۲۶ موکب در ۲۰ سازه مستقر و انواع خدمات پزشکی، فرهنگی و پذیرایی و ... را به دلدادگان امام حسین (ع) ارائه کردند.

واسعی در ادامه افزود: غرفه‌های عفاف و حجاب، کودک، خانواده و سلامت از دیگر خدمات متنوعی بود که در اربعین امسال به شرکت کنندگان در این راهپیمایی عظیم حسینی ارائه شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پردیس در پایان به همکاری دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: در برپایی مراسم امسال دفتر امام جمعه شهرستان، فرمانداری و شرکت عمران پردیس حضور فعال و گسترده‌ای داشتند که جا دارد از همه دست اندرکاران قدردانی کنم.

اخبار مرتبط
ارسال نظر