کد خبر: ۶۱۹۶
رئیس تبلیغات اسلامی بیجار خبر داد:

مراسم دهه پایانی صفر در ۲۳۰ هیئت مذهبی برگزار می‌شود

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از فعالیت بیش از ۲۳۰ هیئت مذهبی در این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان با دهه پایانی ماه صفر، مراسم دینی و مذهبی در سطح شهر و تمامی روستا‌ها برگزار می‌شود.
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

به گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان، حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار- در گفتگو با خبرنگار نهضت اظهار داشت: همزمان با دهه آخر صفر، مراسم عزاداری و سوگواری در مساجد بیجار برگزار می‌شود.

وی در ادامه به نقش کلیدی هیئت‌های مذهبی درراستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: هیئت‌های مذهبی نقش مؤثری در پیشبرد اهداف داشته اند که با نظارت اداره تبلیغات اسلامی، برنامه‌های مناسبتی را به بهترین نحو ممکن انجام خواهند داد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا با اشاره به اینکه این شهرستان در سطح استان کردستان، بیشترین هیئت مذهبی را به خود اختصاص داده است، افزود: شهرستان بیجار با داشتن بیشترین تعداد هیئت مذهبی در استان پیشتاز در عرصه دینی و مذهبی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: مراسم عزاداری دهه آخر صفر با سخنرانی امام جماعت مساجد و مدیحه‌سرایان اهل‌بیت (ع) برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار