کد خبر: ۶۲۰۱
مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

لزوم اصلاح فرآیندهای برخورد با بدحجابی در قالب اصلاح نحوه برخوردها/ تبیین وقایع امروز جهاد تبیین است

جلالی گفت: ما دنبال پدیده‌ای به نام اصلاح فرآیندهای برخورد با بدحجابی هستیم اما قرار نیست از مقابله با بدحجابی کوتاه بیاییم بلکه مسئله اصلاح نحوه برخوردهاست.
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

به گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان؛ «حجت‌الاسلام جلالی» در نشست هم‌اندیشی تبیین و تحلیل مسائل روز ویژه فعالان اجتماعی استان کردستان با اشاره به ایات قرآن کریم اظهار کرد: خداوند در قرآن وعده داده است، همه جریان باطل در برابر مومنان صف می‌کشند و این نکته کلیدی جامعه ماست که ما اکنون در زمان جنگ سنگین احزاب هستیم و باید بصیر باشیم.

مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشوربا اشاره به فوت مهسا امینی اعلام کرد: همه مردم از فوت این خانم رنجیدند اما مسئله تجمعات امروز، مسئله مهسا امینی نیست و از این صحنه، دشمن در حال بهره‌برداری است و مسئله از مهسا امینی رد شده است.

حجت‌الاسلام جلالی عنوان کرد: باید همدردی ما با خانواده مهسا امینی صادقانه و واقعی باشد اما امروز تظاهرکنندگان قرآن آتش می‌زنند به مامور آسیب می‌رسانند و شعارهای ساختارشکنانه سر می‌دهند.

مشاوررئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اصلاح فرایندهای گشت ارشاد یادآور شد: ما دنبال اصلاح فرآیندهای برخورد با بدحجابی هستیم اما قرار نیست ازمقابله با بدحجابی کوتاه بیاییم بلکه مسئله، اصلاح نحوه برخوردهاست.

حجت‌الاسلام جلالی گفت: آن کسی که کف صحنه جامعه است و چادر از سرمردم می‌کشد مسئله او حجاب و یا مهسا امینی نیست بلکه مسئله او زمان خریدن برای آمریکا است.

وی اضافه کرد: رسالت ما این است که بتوانیم صحنه را برای مردم توضیح دهیم و این شفافیت ، جهاد تبیین است.

«حجت‌الاسلام احمد حاتمیان» نیز در ابتدای این نشست اظهار کرد: همه شما در عرصه جامعه مجاهدت می‌کنید و براساس اتفاقاتی که اخیرا با فوت مهسا امینی اتفاق افتاد برای اینکه فعالان فرهنگی و اجتماعی بیشتر و بهتر به تبیین این مسائل بپردارند این نشست برگزار شده است.

وی با تاکید بر این موضوع که در این مسایل نباید ابزار دست دیگران شد، افزود: حوادث در زیست انسانی خواسته و ناخواسته رخ می دهد اما شناخت باید به درستی شکل بگیرد و در برابر حوادث، آگاهانه برخورد شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج یادآور شد: فوت مهسا امینی احساسات همه را جریحه‌دار کرد اما اینکه دنیای پرفریب امروز درباره این موضوع تا این حد هجمه داشته باشند جایز نبود.

وی ابراز امیدواری کرد که در مسیر حق و مجاهدت در مسیر توفیق الهی قرار گیریم و در این مسیر حرکت کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار